معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

امور تربیتی به منزله شجره طیبه است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امور تربیتی به منزله  شجره طیبه ایست که  با اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر در مدارس کاشته شد تا دانش آموزان را به ارزش های اسلامی ترغیب کند.

کد مطلب: ۸۹۸۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی به منزله شجره طیبه است

آیین گرامیداشت هفته امور تربیتی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، معاون پرورشی و فرهنگی و دیگر مدیران و روئسای آموزش و پرورش آذربابجان غربی در سالن فرهنگ ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

در این آیین قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذاران امور تربیتی شهید رجایی و شهید باهنر و بیان ارزش هدایت و تربیت انسان ها در فرهنگ اسلامی اظهار داشتند: مهم ‌ترین هدف تشکیل نهاد امور تربیتی، دفاع از مرز‌های اعتقادی، حفظ دستاورد های نظام، تبیین ارزش ‌های انقلاب و انتقال مفاهیم آن به نسل‌ های حاضر و آینده است.

وی افزود: کارنامه مربیان امور تربیتی آموزش و پرورش بسیار درخشان است چرا که منش انسانی و اخلاقی را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند.

قاسمی گفت: این خطاست که آموزش و پرورش را تنها مسئول تربیت در جامعه بدانیم؛ رسانه، خانواده و جامعه نیز در جریان تربیت تأثیر گذار هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: شادی و نشاط در فضاهای آموزشی برای پیشبرد اهداف تربیتی آموزش و پرورش امری ضروری می باشد.

وی گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های امور تربیت و تربیت اسلامی ،تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی می باشد.

معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: حاصل شتاب و تراکم کاری در دنیای کنونی، حسرت گذشته و ناامیدی از آینده است و رسالت آموزش و پرورش تنها با رویکرد تربیتی هویت می یابد.

قاسمی افزود: مربیان تربیتی، میراث دار انبیا و اسطوره های خدمت به بشرند که با تکیه بر ایمان و عقیده قلبی خود، همیشه در اندیشه خوب ساختن، خوب فکر کردن بشریت هستند.

وی گفت: فاصله از معنویت و فروپاشی نهاد خانواده موضوع تربیت را به چالش کشیده است که با جریان سازی تربیت در مدارس توسط شما مربیان میتوان از این فروپاشی ها جلوگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار