عبدالرسول کریمی: رزمایش نوروزی 98 همیاران پلیس در یک مدرسه روستایی برگزار می شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پس از تأثیر بسیار قابل توجه تذکرات و اقدامات همیاران پلیس و کاهش تلفات جاده ای، ضرورت دارد روستائیان عزیز نیز در تصحیح فرهنگ صحیح رانندگی مشارکت نمایند. کاهش تلفات رانندگان روستایی یکی از اهداف اصلی رزمایش نوروزی همیاران پلیس در تهران خواهد بود.

کد مطلب: ۸۹۸۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: رزمایش نوروزی 98 همیاران پلیس در یک مدرسه روستایی برگزار می شود

رزمایش نوروزی 98 همیاران پلیس در مدرسه شهیدان محمدی و حسین شیرینی در روستای کیگا منطقه 5 برگزار خواهد شد.

کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام این خبر گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد برگزاری همایش رزمایش نوروزی همیاران پلیس، یک مدرسه روستایی در حاشیه تهران میزبان مسئولین پلیس راهور و وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

کریمی افزود: پس از تأثیر بسیار قابل توجه تذکرات و اقدامات همیاران پلیس و کاهش تلفات جاده ای، ضرورت دارد روستائیان عزیز نیز در تصحیح فرهنگ صحیح رانندگی مشارکت نمایند. کاهش تلفات رانندگان روستایی یکی از اهداف اصلی رزمایش نوروزی همیاران پلیس در تهران خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به الزام توجه رسانه های جمعی و مردم به ضرورت فرهنگ سازی ترافیکی در سطح روستاها و مناطق حاشیه ای شهرهای بزرگ گفت: بدون شک آموزش دانش آموزان عزیز روستایی نیز می توانند برای کاهش تلفات ناشی از رانندگی های بزرگسالان مؤثر بوده و هزینه های مادی و معنوی مربوطه را کاهش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار