مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

حضور روحانیون در مدارس نباید فقط به برپایی نماز جماعت خلاصه شود

نیشابور ( پانا ) - همایش تجلیل از داوران مسابقات قران، عترت و نماز و روحانیون امام جماعات مدارس نیشابور در محل مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۸۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور روحانیون در مدارس نباید فقط به برپایی نماز جماعت خلاصه شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی و تقدیر از زحمات بی شائبه روحانیت معزز در برگزاری نماز جماعت مدارس و داوران قرانی به جهت کمک در برگزاری مسابقات، گفت: شما سفیران هدایت دانش آموزان در مسیر قران و اسلام هستید و وجود شما می تواند کمک چشمگیری در مقابله با آسیب های اجتماعی موجود در دانش آموزان داشته باشد.

حسین مهرابادی با تقدیر از حضور حجه الاسلام جوانشیری، ریاست سازمان تبلیغات شهرستان در این همایش، افزود: امروز تربیت دینی و هدایت دانش آموزان بر اساس چشم انداز تبیین شده، سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری از ساحت های مهم تربیتی برای رسیدن به هدف نهایی و حیات طیبه است.

وی افزود: حضور روحانیت در عرصه آموزش و پرورش یک ضرورت مسلم و یک امر حیاتی است و ای کاش شرایطی فراهم می شد که می توانستیم در هر مدرسه یک روحانی ثابت داشته باشیم تا مباحث اعتقادی برای نسل جوان به درستی تشریح و بیان می شد و امیدواریم این موضوع روزی محقق شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت نماز و به ویژه برپایی نماز جماعت در مدارس، خاطر نشان کرد: حضور شما نباید فقط به برپایی نماز جماعت خلاصه شود بلکه باید با شرکت در گروه های دانش آموزی، خلاهای موجود و نیازهای دانش آموزان شناسایی و راهنمایی های لازم به آنها ارائه شود.

رییس سازمان تبلیغات شهرستان نیز با اظهار خرسندی از تشکیل این جلسه و توجه آموزش و پرورش به برپایی نماز در مدارس، گفت: تعاملات آموزش و پرورش نیشابور با سایر نهادهای فرهنگی بسیار شکوفا و ستودنی است و بنده به نوبه خودم به شدت از مدیریت و معاونت آموزش و پرورش نیشابور به جهت برپایی برنامه های متنوع فرهنگی تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار