معاون پرورشی آموزش و پرورش هشترود: 250 دانش آموز هشترودی حافظ جز سی قرآن کریم هستند

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش هشترود از تربیت ۲۵۰ حافظ جزء سی قرآن کریم و ۷۵۰ متقاضی حفظ جزء سی در مدارس این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی  آموزش و پرورش هشترود: 250 دانش آموز هشترودی  حافظ جز سی قرآن کریم هستند

عادل فرجی در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود در خصوص اقدامات مهم و تحول آمیز معاونت پرورشی در سال های اخیر گفت: تربیت ۲۵۰ حافظ جزء سی قرآن کریم و ۷۵۰ متقاضی حفظ جزء سی، ۱۵ حافظ ده جزء، ۱۰ حافظ بالاتر از ۱۵ جزء و چندین حافظ کل قرآن و همچنین اجرای مسابقات قرآن و احکام، فعال کردن دارالقرآن آموزش و پرورش برگزاری برنامه های یادواره شهدا دانش آموز و شهدای فرهنگی جزیی از برنامه های برند در حوزه معاونت پرورشی هشترود است .

وی گفت: به یقین معاونت پرورشی جز تاثیر گذار ترین بخش ها در مدارس است و این مجموعه در اجرای سند تحول آموزش و پرورش و آموزش مفاهیم حیات طیبه به دانش آموزان، آشنایی با مفاهیم دینی و ارزش های اسلام و انقلاب گام های مهمی در سطح استان برداشته است که در ارزیابی شاخص های استانی هشترود جز رتبه های برتر این حوزه است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش هشترود بیان کرد: با کمال احترام هفته امور تربیتی را به تمامی فرهنگیان و حتی افرادی که جز مجموعه ما نیستند ولی در بالا بردن سطح برنامه های امورتربیتی و تربیت اسلامی تلاش کرده اند تبریک عرض میکنم و آرزوی موفقیت روز افزون برایشان دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار