مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خواستار شد:

ارتباط مستمر خانواده با مدرسه/تقویت مهارت نه گفتن در دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: جهت تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان باید ارتباط خانواده با مدرسه بیشتر شده و قدرت نه گفتن دانش آموزان را در آنان نهادینه سازیم.

کد مطلب: ۶۸۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هشترود با اشاره به اهمیت شورا گفت: در این شورا باید طرحهای مختلفی در خصوص توسعه و پیشرفت مسائل آموزشی ارائه شود تا بتوان با عملی کردن آن نتیجه لازم را کسب کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: دستگاه تعلیم وتربیت نگاه ویژه ای به مناطق مختلف استان ازجمله هشترود داشته و حمایتهای خود را ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: جهت تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان باید ارتباط خانواده با مدرسه بیشتر شده و نظارت کافی برای دانش آموزان داشته و با در نظر گرفتن اهمیت مهارتهای اجتماعی قدرت نه گفتن دانش آموزان را درآنان نهادینه سازیم.

پاشایی با اعلام ظرفیت خیرین منطقه اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز اقدامات خوب و موثری در خصوص احداث مدارس هشترود دارند و باید قدر آنان را دانست.

وی با اشاره به لیاقت و شایستگی های فرهنگیان افزود: باید با هماهنگی بین بخشی بیشتر از پیش در راستای انجام رسالت آموزش وپرورش گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار