نگاه یکسان به تشکل های دانشجویی یک راهبرد اساسی است

اصفهان (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور در اولین جلسه شورای راهبری فرهنگی و اجتماعی منطقه 2 کشوری در اصفهان توجه و نگاه یکسان به تمامی تشکل های رسمی و فعال در دانشگاه فرهنگیان را یک راهبرد اساسی و موثر دانست.

کد مطلب: ۸۹۸۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاه یکسان به تشکل های دانشجویی یک راهبرد اساسی است

علی محمدی در این جلسه اظهار داشت:هدف اصلی برپایی جلسات راهبردی حوزه فرهنگی اجتماعی بستر سازی برای مشارکت حداکثری و تمرکز زدایی است.با توجه به اینکه ایران اسلامی دارای خرده فرهنگ های مختلف و اقوام گوناگون است نسخه یکسان در حوزه فرهنگی هرگز جواب نخواهد داد پس باید به دنبال تمرکزدایی در این حوزه باشیم تا با محور قرار دادن فعالیت های فرهنگی براساس فرهنگ و ظرفیت های موجود در هر استان بر اساس آن برنامه ریزی مطلوب صورت پذیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور عنوان کرد:دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه خاص و متمایز است و این مهم از فرمایشات مقام معظم رهبری و دیگر مسئولین کشور کاملا برداشت می شود.لذا این دانشگاه متمایز در کشور باید در حوزه فرهنگی هم متمایز باشد که به حمد الله این تمایز کاملا مشخص است ثبت نام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در جشنواره فرهنگی و اجتماعی یک رکورد محسوب می شود و فعالیت های فرهنگی هم این موضوع را به خوبی نشان می دهد..

وی افزود:تربیت معلم شایسته،ارزشی و مهارتی در تراز جمهوری اسلامی فقط در کلاس درس اتفاق نخواهد افتاد بلکه در بستر فعالیت در تشکل ها،نشست ها،مسابقات ، اردو های فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه است که دانشجو معلم در همه ابعاد رشد و پیشرفت می کند.

علی محمدی در ادامه گفت:امروز موضوع فرهنگ جزء اولویت های دانشگاه فرهنگیان است و مورد توجه خاص دانشجویان این دانشگاه و بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند گفت و گو ، هم افزایی و هم اندیشی است به همین جهت چنین جلسات قطبی برپا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار