همایش دوهزارنفری دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان دزفول برگزارشد

دزفول (پانا)- با حضور مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان و مسئولین شهرستانی همایش دوهزارنفری دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان دزفول در اردوگاه شهید قاضی درفول برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۸۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش دوهزارنفری دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان دزفول  برگزارشد

علیرضامسرور رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار پانا،گفت:دیدن این اجتماع پرشور و اشتیاق پیشتازان دزفول مایه‌ی افتخار ما است و هدف از برگزاری این همایش برایتاکید بیشتر برسه شعار راهبردی سازمان دانش آموزی یعنی همدلی،همفکری‌و‌همیاری است،و این مراسم ها باعث تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان می شود.

ملکوتی مسئول‌سازمان دانش‌آموزی شهرستان دزفول نیزدرباره برگزاری این همایش به پانا گفت:این همایش ششمین همایش‌سازمان دانش‌آموزی است و حدود دوهزارنفر پیشتاز حضور داشتند و همچنین ما توانستیم دراین همایش خیلی ازمهارتهارا به دانش‌آموزان آموزش دهیم.سازمان دانش‌آموزی سازمانی‌است که درآن کارهایی را که هیچکس در هیچ‌جا نمیتواند به دانش‌آموز ، آموزش دهد را به صورت عملی آموزش میدهد.

در این همایش مهارتهایمخابره با پرچم،امدادونجات،کوه‌نوردی،گره‌زنی و فریادهای شادی به زبان‌ولهجه‌های مختلف و... به پیشتازان آموزش داده شد و هنرهای دستی پیشتازان در قالب نمایشگاهی نیز افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار