معاون سازمان دانش آموزی کشور در سیرجان

پیشتازان کرمان پیشرو در تمام عرصه ها

کرمان(پانا)- اختتامیه مسابقات گویندگی و اجرای صحنه و نیز افتتاح رادیو پانا با حضور معاون فعالیتهای دانش آموزی سازمان دانش آموزی وزارت آموزش وپرورش ، رئیس و معاون سازمان دانش آموزی استان، مسئول خبرگزاری پانا ، مسئولین و دانش آموزان پیشتاز سیرجان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان کرمان پیشرو در تمام عرصه ها

محیاپور، رئیس اداره آموزش و پرورش سیرجان، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از مسئولین، فراگیری برخی مهارت ها و توانمندی های ذهنی را از طریق علم و دانش و جهت دهی دانش آموزان از طریق برنامه های تشکیلاتی را خاطرنشان کرد.

همچنین دهقانی، معاون سازمان دانش آموزی کل کشور، هدف سازمان دانش آموزی از ترویج برنامه های تشکیلاتی از جمله ابزارهایی مانند (فریادهای شادی، دست زدن، سوت زدن و...)، را افزایش اعتماد به نفس پیشتازان دانست تا با استفاده از آنها دانش آموزان در آینده سکان جامعه را بدست گیرند.

وی وظیفه ی یک دانش آموز پیشتاز درجه یک را خوب درس خواندن دانست و خواستار حفظ برخی حرمت ها از جمله حفظ حرمت قرآن، هویت ملی(پرچم)، احترام به پدر و مادر و احترام و معلم دانست .

دهقانی سیرجان را بدلیل داشتن بیشترین دانش آموزان تشکیلاتی از مراکز موفق دانست و گفت:ایجاد انگیزه در دانش آموزان باید از ابتدایی و بلکه پیش دبستانی آغاز شود و این کار می تواند توسط سازمان دانش آموزی انجام شود.

در پایان، از افتخارآفرینان اردوی ملی پیشتازان، اعضاء مجمع دانش آموزی و رتبه های برتر گویندگی و اجرای صحنه تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است پس از مراسم اختتامیه گویندگی و اجرای صحنه، دفتر رادیو پانا، کارگاه دوخت لباس تشکیلات و جشنواره جابربن حیان توسط مسئولین در مکان کانون کمیل شهرستان افتتاح گردید.

خبرنگار سیرجان: الهه بهرا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار