هرگونه برنامه ریزی در دانشگاه فرهنگیان یک آینده نگری مطلوب است

اصفهان(پانا) - سرپرست فرمانداری اصفهان گفت: در زندگی اجتماعی مسائل اجتماعی گوناگونی وجود دارد و این مسائل اجتماعی نیاز به علم دارد و حرکت عالمانه سخن نخستین است.

کد مطلب: ۸۹۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هرگونه برنامه ریزی در دانشگاه فرهنگیان یک آینده نگری مطلوب است

امیری سرپرست فرمانداری اصفهان در دیدار با سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: آینده یافتنی نیست بلکه ساختنی است و باید قشر آینده را به خوبی برای ورود به جامعه و ساخت آینده آماده کنیم و آموزش دهیم که در این عرصه کار آموزش و پرورش مهم و با اهمیت است.با عنایت به این زمینه نیاز به هماهنگی به دستگاه ای وجود دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اصفهان ادامه داد:با توجه به کمبود نیرو در آموزش و پرورش و بازنشستگی های پیش رو یک الزام مهم پیش می آید و آن هم بسیج همگانی است.وزیر محترم آموزش و پرورش در اصفهان عنوان کرد که سهم دانشجو معلمان برای اصفهان بیشتر خواهد شد. لذا این شرایط و سهم دانشجوی بیشتر برای اصفهان نیازمند فراهم کردن زیر ساخت های مناسب از جمله فضای آموزشی می باشد.

وی اظهار داشت:آمادگی وجود دارد با روش های گوناگون با دانشگاه فرهنگیان همکاری نمود و این مرجع مهم را در دستیابی به رسالت های خود یاری کرد.هر نگاه و برنامه ریزی برای دانشگاه فرهنگیان یک آینده نگری مطلوب می باشد که باید منجر به عمل و فعالیت تاثیر گذار در جامعه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار