سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان: سخت ترین و بهترین شغل معلمی است

اصفهان (پانا) - سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان در همایش نگاهی نو به تعامل مدیر خردمند و نو معلم خلاق گفت: به جرات می توانم بگویم سخت ترین و بهترین شغل معلمی است که همه اشخاص شرایط و لیاقت ورود به این شغل شریف را ندارند.

کد مطلب: ۸۷۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان: سخت ترین و بهترین شغل معلمی است

شهرام عروف زاد ضمن تشکر و قدردانی از تشکیل این همایش بیان داشت:دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه حاکمیتی و ماموریت گرا است و مقرر است در چهارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.

وی افزود: اندیشه های نظام در قالب کلاس و محتوای درسی به دانشجو معلمانی که باید سال ها در خدمت تعلیم و تربیت این کشور باشند انتقال داده می شود.قطعا دانشگاه ما نسبت به دانشگاه های دیگر متفاوت است و این تفاوت ها است که باعث می شود توجهات خاص در کشور به این دانشگاه معطوف شود و همین امر مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: خداوند این توفیق را به ما داد که معلم بشویم و در این حوزه کار کنیم و دانشجو معلمان را آموزش دهیم.بررسی ها نشان داده است کشور هایی که در عرصه تعلیم و تربیت خوب کار کردند،امروز شرایط خوبی دارند و در ابعاد مختلف پیشرفت کردند.در دانشگاه فرهنگیان ما این افتخار را داریم که میزبان دانشجو معلمان از استان های دیگر هستیم و این تعامل بین دانشجو معلمان منجر به ایجاد یک شبکه ملی شده است.

وی اظهار کرد: قوه محرک ما برای تشکیل این گونه همایش ها این است که خروجی های دانشگاه وارد آموزش و پرورش می شوند و زندگی حرفه ای خودشان را شروع میکنند و الان می خواهند بازخورد بگیریم هم برای دانشجویان کنونی و هم برای نومعلمان و هم برای دانشگاه فرهنگیان،این جلسات نشان می دهد دانشجوی ما بعد از فارغ التحصیلی دانشگاه هنوز هم به دانشگاه متصل است.یک روی سکه ما نو معلمان هستند که باید با دانشگاه ارتباط بگیرند و نظرات و پیشنهاد های خود را مطرح کنند و روی دیگر مدیران هستند که باید با تعامل خردمندانه با نو معلمان آنها را حمایت کنند،حمایتی که از روی همدلی و با تعلق حرفه ای باشد.

وی با اشاره به نقش معلم گفت: به جرات می توانم بگویم سخت ترین و بهترین شغل معلمی است که همه اشخاص شرایط و لیاقت ورود به این شغل شریف را ندارند. و به عنوان یک معلم از این اصل دفاع میکنم که؛شخصیت،نگرش و مهارت های معلمی را هرکسی ندارد و شما نو معلمان این شرایط را دارید و توفیق الهی برای شماست. ضمنا ما در اسفند ماه نکوداشت یکصدمین سال تاسیس مراکز تربیت معلم در ایران را داریم که به تاریخ دانشگاه ما گره خورده است و این نکوداشت نشان از اهمیت و قدمت تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار