مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان مطرح کرد:

نهضت مدرسه سازی شتاب گرفته است

شرکت تانا انرژی ساخت دومین مدرسه در هرمزگان را آغاز کرد

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: شرکت تانا انرژی پس از مدرسه شهرستان رودان، ساخت دومین مدرسه خود را در شهرستان میناب آغاز کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نهضت مدرسه سازی شتاب گرفته است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی در حاشیه عملیات اجرایی این پروژه افزود: نهضت مدرسه سازی در هرمزگان با حضور و مشارکت خیرین نیکوکار شتاب گرفته است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه اول این شرکت در شهرستان رودان ماه گذشته آغاز و از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است، تصریح کرد: تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه فرزانگان در مسکن مهر شهرستان میناب، دومین طرح آموزشی این شرکت است که با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال تکمیل و مهر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: تکمیل این واحد آموزشی در شهرستان میناب که بیشترین آمار مدارس تخریبی را دارد کمک شایانی به برخورداری دانش آموز شهرستان از مدرسه استاندارد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ساختمان آموزشی، احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبخوری، سرایداری، محوطه سازی و دیوار کشی نیز در این طرح پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای آموزشی یکهزار و ۴۷۱ مترمربع با استفاده از بهترین مصالح احداث می شود که نشانگر توجه ویژه به احداث مدارس باکیفیت برابر آخرین استانداردهای اداره کل نوسازی مدارس است.

این مسوول همچنین با اشاره به توسعه زیرساخت های آموزشی استان یادآور شد: این واحد آموزشی چهل و هشتمین مدرسه مشارکتی- خیری در سه ماه اخیر است که به همت خیرین نیکوکار احداث می شود.

دادی‌زاده با تاکید بر اینکه ساخت این مدارس نقش موثری در تامین فضای آموزشی استاندارد و افزایش شاخص های آموزشی و تربیتی دارد، اظهار کرد: علاوه بر طرح های مشارکتی- خیری، با حمایت استاندار هرمزگان و رییس شورای آموزش و پرورش استان در قالب یک تفاهم، ۲۰۰ طرح آموزشی با مشارکت صنایع بزرگ استان و سازمان نوسازی مدارس احداث می‌شود که پروژه ۱۲ کلاسه مدرسه فرزانگان شهرستان میناب که با مشارکت شرکت تانا انرژی احداث می شود در شمار طرح‌های این تفاهم نامه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۸ کلاسه پزشک در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: این طرح بزرگ آموزشی به همت پزشکان موسسه خیریه نسیم رحمت احداث می شود که بیانگر توجه ویژه جامعه شریف پزشکان به تحقق مسوولیت اجتماعی است.

دادی زاده در پایان از پیگیری و تلاش شبانه روزی اداره کل نوسازی مدارس، حمایت ویژه استاندار هرمزگان و همراهی خیرین نوع دوست با نهضت مدرسه سازی در استان قدردانی کرد و گفت: بدون تردید توسعه زیر ساخت های آموزشی نقش موثری در ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی استان دارد.

گفتنی است در این آیین، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میناب، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس، مدیرعامل شرکت تانا انرژی و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار