مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

آغاز طرح مدارس پشتیبان در مدارس حاشیه ای هرمزگان

هرمزگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: طرح مدارس پشتیبان با همت انجمن اولیا و مربیان در مدارس حاشیه ای و کمتر برخوردار ناحیه یک و دو بندرعباس آغاز شده است.

کد مطلب: ۸۹۸۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح مدارس پشتیبان در مدارس حاشیه ای هرمزگان

به گزارش خبر گزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی افزود: در این طرح مدیران کارآمد مدارس برخوردار همراه با انجمن اولیا و مربیان مدرسه خود، با بررسی مسائل و مشکلات موجود در مدرسه تحت پوشش خود نیازها را بر اساس اولویت برنامه ریزی و برطرف می کنند.

وی بیان داشت: گام نخست طرح پشتیبان مدارس در سال ۹۷با حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان هنرستان شهید دارا در ناحیه دو بندرعباس در دبستان میثم واقع در کوی ملت برگزار شد و همزمان این طرح در۴۰مدرسه نواحی یک و دو آموزشی به اجرا در خواهد آمد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: ایجاد حس مشارکت جویی برای پاسخگویی به نیازهای مراکز آموزشی، آگاهی از روندکاری روزانه امور آموزشی تربیتی مدارس، نظارت بیشتر بر عملکرد دانش آموزان و خدمات دهی به آنان، تقویت همکاری سایر اولیا با معلمان، مدیران و معاونان مدارس و همچنین ارتباط مستمر اولیا با مدارس از اهداف مهم این طرح است.

دادی زاده همچنین گفت: اعضای انجمن اولیا و مربیان در قالب طرح پشتیبان مدارس بر اساس جدول زمان بندی شده موظف به حضور در مدرسه هستند و به ایفای نقش در پست افتخاری معاون پشتیبانی اولیا پرداخته و در امور مختلف به کارکنان مدارس کمک می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه با اجرای طرح مدارس پشتیبان مسائل و مشکلات مدارس حاشیه ای و کمتر برخوردار کاهش می یابد، اضافه کرد: هم اکنون تعداد سه هزار مدرسه دارای انجمن اولیا و مربیان فعال فعال هستند و هرمزگان در این بخش از استان های فعال کشور است.

دادی زاده در پایان از راه اندازی اتاق اولیا در مدارس استان به عنوان یکی دیگر از طر ح های آموزش و پرورش هرمزگان نام برد و گفت: انجمن اولیا و مربیان به عنوان بازوان توانمند مدارس نقش ویژه ای در تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دارند و با مشارکت خود زمینه رشد کمی و کیفی امور مدارس را در طول سال تحصیلی برعهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار