۲۱ هزار نفر از استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام می‌شوند

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: براساس برنامه زمانبندی تا نیمه نخست سال آینده ۲۱ هزار نفر از استان اردبیل در قالب عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۸۹۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۱ هزار نفر از استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام می‌شوند

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اردبیل اظهار داشت: برای بازدید از مناطق عملیاتی در جنوب کشور نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان اردبیل به ظرفیت 350 نفر راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد .

او با بیان اینکه این کاروان شامل دانش‌آموزان ناحیه یک اردبیل است، گفت: این دانش‌آموزان قالب هشت دستگاه اتوبوس به همراه عوامل و اکیپ‌ها اورژانس، تدارکات و پشتیبانی و امنیت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا در کنار بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و معنوی از یادمان‌های شهدای والفجر 8 ، هویزه، شلمچه، فکه، دهلاویه و طلائیه بازدید کنند .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده تا 15 فروردین‌ماه سال آینده هفت هزار نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور و 13 هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی در شمالغرب کشور اعزام شوند .

عبدی بیان کرد : برنامه‌ریزی شده تا براساس برنامه زمانبندی تا نیمه نخست سال آینده 21 هزار نفر از استان اردبیل در قالب عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام شده و از این مناطق بازدید داشته باشند .

او اعزام کاروان‌های راهیان نور را به منزله فناوری بهره‌گیری از غنی‌ترین ثروت فرهنگی کشور دانست و افزود: باید قدردان میراث گران‌بهای دفاع مقدس بوده و در راستای پاسداشت مجاهدت و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران در این دوران در راستای ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های آنها در جامعه گام برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار