دانش‌آموزان مشگین‌شهری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

اردبیل (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان مشگین‌شهر در قالب سه دستگاه اتوبوس و به تعداد ۱۲۰ زائر از روز شنبه عازم مناطق جنوب کشور شدند.

کد مطلب: ۸۹۹۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مشگین‌شهری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

سرهنگ پاسدار محمد پورمند در جلسه بررسی اعزام کاروان‌های راهیان نورمشگین‌شهر به مناطق عملیاتی اظهار داشت:‌ کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان مشگین‌شهر در قالب سه دستگاه اتوبوس و به تعداد 120 زائر عازم مناطق جنوب کشور شدند .

او با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در مدت حضور دانش‌آموزان در این مناطق بیان کرد: افراد شرکت‌کننده در این اردوها از یادمان‌های معراج‌الشهدا در اهواز، شلمچه، عملیات والفجر 8، هویزه، دهلاویه و فکه بازدید کرده و از نمایش مردان آسمانی دیدن می‌کنند .

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه هدف راهیان نور سازندگی و خودسازی در بین جوانان و آحاد ملت جامعه در کنار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: راهیان نور عامل بازدارندگی از گناه و خواسته‌های دنیایی می‌شود .

پورمند با بیان اینکه امروز وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده داریم، افزود: احترام گذاشتن به شهدا و جانبازان و به رخ کشیدن این عظمت با برگزاری اردو‌های راهیان نور برای این است که این فکر و اندیشه در نسل جدید ما بارور شود .

او تصریح کرد: دانش‌آموزان در این سفر معنوی توانستند از برکات و ثمرات معنوی و ارزشی این سفر بهره‌مند شوندکه این سفر سبب می‌شود با بصیرت مقابل هجمه‌ها و آسیب‌های دشمن ایستادگی کرده و با آنها مقابله کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار