انتخابات هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز تبریز برگزار شد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تبریز: حتی یک ریال از هدایای خیرین برای هزینه‌های جاری مجمع خرج نشده است

۱۴ پروژه در تبریز به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است

تبریز (پانا) - مجمع عمومی سالانه با حضور هیات امناء مجمع خیرین مدرسه ساز تبریز در محل دبیرخانه واقع در آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز تشکیل جلسه داد و هیات مدیره جدید مجمع انتخاب شدند.

کد مطلب: ۸۹۸۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تبریز: حتی یک ریال از هدایای خیرین  برای هزینه‌های جاری مجمع خرج نشده است

در این نشست سالانه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سپس با استقرار هیات رئیسه سنی جهت اجرای دستور جلسه آغاز شد، وجدان پرست نماینده اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در طول یکسال به جهت جذب خیرین نیک اندیش که منتج به اجرای ۱۴ پروژه خیرساز در سطح تبریز بوده از خیرین مدرسه ساز تجلیل کرده و اجر و پاداش آنان را با تمسک به آیات قرآن از آن خداوند دانست.

علی اکبر نصرتی رئیس هیات مدیره با قدردانی از یحیی جعفری مدیر عامل به جهت تلاشهای بی وقفه و خالصانه در جلب نظر خیرین همراه با ایجاد فضای همدلی و همزبانی در بین اعضای مجمع رمز توفیقات چشمگیر مجمع جدید التاسیس را خلوص باطن و فضای صمیمی حاکم بر هیات مدیره عنوان کرد.

یحییجعفری مدیر عامل مجمع با ارائه گزارش عملکرد یک سالانه هیات مدیره مجمع با اشاره ۱۴ پروژه تمام شده و در حال اجرا گفت: مفتخر هستیم امروز خیرین جدید و گمنام تبریزی در سطح کشور و خارج از کشور با اشتیاق متعهد به ساخت مدرسه بر لیست خیرین مجمع تبریز ملحق شدند و این آمار به فضل خداوند در حال تزاید است.

جعفری تاکید کرد: توفیقات مجمع را از بدو تاسیس تا به امروز مرهون حمایت همدلانه اعضای هیات مدیره و شفافیت مالی و امانتداری میدانم.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تبریز گفت: حتی یک ریال از هدایای خیرین بزرگوار که بنام مدرسه سازی نیت و واریز کردند برای هزینه های جاری مجمع خرج نشده و ادعا داریم در سطح کشور هیچ یک از مجامع خیرین در زمینه های مختلف از چنین شفافیتی برخوردار نیستند.

جعفری یادآور شد: حقوق مدیر عامل و هزینه جاری مجمع توسط اعضای هیات مدیره تامین می شود و از این بابت از اعضای محترم هیات مدیره که اکثرشان از خیرین مدرسه ساز عزیز استان هستند تقدیر و تعظیم میدارم.

اعضای مجمع و هیات امناء پس از استماع گزارش مدیر عامل با تایید بازرسین هیات مدیره انتخابات هیات مدیره جدید را برگزار کردند.

در این مراسم، علی اکبر نصرتی، محمود سلیمانزاده، مسعود کاظمی، جعفر راستگوی، معصومه علیزاده، اصغر کریمی، نصرت شفیعی به عنوان عضو هیات مدیره و یعقوب فراخور و سعید جلالی بعنوان بازرس انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار