جلسه هماهنگی برگزاری آیین تجلیل از حامیان مدارس خیر ساز منطقه دو

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران گفت: باید صمیمانه قدردان کسانی بود که قلبشان برای ایران عزیز می تپد و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت در جامعه کاری بسیار ارزشمند است و می تواند بالاترین پیام را داشته باشد .

کد مطلب: ۸۹۸۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری آیین تجلیل از حامیان مدارس خیر ساز منطقه دو

جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور میرشفیعی مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران و مدیران مدارس خیرساز در سالن جلسات اداره برگزار گردید.

میرشفیعی مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران گفت: خیرین انسانهای بزرگی هستند که مادیات را بی ارزش دانسته و عاشقانه در خدمت دانش آموزان این مرز و بوم می باشند و کسانی که در این کار خیر وارد می شوند تفاوت اساسی با دیگران دارند که آن گذشت از مال است .

وی افزود: باید صمیمانه قدردان کسانی بود که قلبشان برای ایران عزیز می تپد و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت در جامعه کاری بسیار ارزشمند است و می تواند بالاترین پیام را داشته باشد .

میرشفیعی در ادامه از محرویت های شهر تهران در زمینه کمبود فضا گفت : که تهران از نظر کمبود فضا در ایران جزو نقاط محروم می باشد با تراکم بالای دانش آموزی که بعضی از فضاهای ما نیاز به تخریب و بازسازی و یا مقاوم سازی دارند و حداقل در تهران 1200 کلاس درس نیاز داریم

وی خاطر نشان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز به عنوان یک مجموعه مردم نهاد رتبه یک دنیا را دارند و به جرأت
می توان گفت یک سوم مدارس ما را در ایران خیرین ساخته اند

در پایان گفت: امیدوارم در مدارس با تشکیل شورای دانش آموزش و شورای دبیران از خیرین به نحو شایسته ای تجلیل معنوی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار