معرفی هیات انتخاب نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد

یزد (پانا) – اعضای هیات انتخاب نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای جهانی، یزد معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۹۸۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی هیات انتخاب نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد

عباس ملا زینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و دبیر جشنواره، اعضای هیات انتخاب نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای میراث جهانی، یزد را به شرح ذیل معرفی کرد:

سید جلال دهقانی اشکذری متولد 1361 یزد: کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران و دانش‌آموخته رشته ادبیات است که وی برای ساخت فیلم بلند داستانی خانه ای "کنار ابرها" دیپلم افتخار بهترین فیلم نامه در بخش نگاه نو، سی و دومین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. که از دیگر افتخارات دهقانی جایزه ققنوس، جایزه پروانه زرین جشنواره کودک و نوجوان و جایزه بهترین فیلم جشنواره بمبئی هند را دریافت کرد.

رقیه توکلی گرد فرامرزی متولد 1364 یزد: مدرس سینما و عکاسی، عضو پیوسته انجمن فیلم کوتاه ایران، عضو کانون کارگردانان خانه سینما است که موفق به جایزه معتبر ملی و بین المللی از جمله جشنواره فیلم زنان ارمنستان و جشنواره بین المللی رویش، پروین اعتصامی، ابداع دبی و ... شد.

مسعود آستانداری متولد 1365 یزد: مستند ساز، تصویر بردار، تدوین گر و فارغ التحصیل رشته سینما است و فعالیت های هنری خود را از سال 1381 آغاز نموده و موفق به ساخت بیش از بیست فیلم داستانی و مستند تصویر برداری و تدوین بیش از سی فیلم مستند و داستانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار