معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:

کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه با مربیگری معلم کرمانی

کرمان(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از قهرمانی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ناشنوایان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه با مربیگری معلم کرمانی خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه با مربیگری معلم کرمانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ماشاالله میرزاحسینی با اعلام این خبر، افزود: مهدی صانعی معلم تربیت بدنی آموزش و پرورش استثنایی ناحیه یک کرمان به عنوان مربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا / اقیانوسیه 2019 که از بیست و ششم بهمن ماه در تایلند آغاز شده بود با قهرمانی در این دوره از مسابقات به کشور بازگشت.

وی گفت: در این رقابت ها، ایران در گروه خود با کشورهای چین، ژاپن، سنگاپور هم گروه بود و توانست با اقتدار این تیم ها را از پیش رو بردارد.

میرزاحسینی یادآور شد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با برد مقابل سنگاپور، توانست جواز حضور در مسابقات فوتسال جام جهانی ناشنوایان که آبان ماه سال آینده در سوئیس برگزار می شود را کسب کند .

گفتنی است مهدی صانعی، این معلم افتخارآفرین کرمانی دارای مدرک مربیگری سطح دو فوتسال آسیا است و کارشناس ارشد تربیت بدنی که بیش از ۹ سال سابقه کار به عنوان دبیر درس تربیت بدنی را دارد و ۱۲ سال قهرمان ایران در مسابقات جوانان بهزیستی کشور شده است و در سال ۹۵ با تیم دانش آموزی استان کرمان مقام سوم کشور را کسب کرد و هم اکنون هم به عنوان استعداد یاب تیم ملی جوانان و مربی تیم ملی بزرگسالان ناشنوایان ایران در حال فعالیت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار