دیدار رقت مرحله فینال فوتسال:

فرصت سوزی لاله‌نارنجی‌ها در تبریز

تبریز(پانا)- دیدار دو تیم فوتسال مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان در مرحله رفت فینال لیگ برتر، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۹۷۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرصت سوزی لاله‌نارنجی‌ها در تبریز

تیم‌های فوتسال مس سونگون و پیتی پسند اصفهان در دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مس سونگون که در این دیدار شاهد استقبال پرشور هواداران خود بود، علی‌رغم فشارهایی که در دقایق ابتدایی روی دروازه گیتی پسند ایجاد کرد نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

در دقیقه ۱۱ بازی نیز تیرک دروازه مانع فروپاشی دروازه تیم مهمان شد تا این بازی با تساوی بدون گل پیگیری شود. در دقیقه ۱۸ بازی تیم میزبان در چند فرصت متوالی با درخشش سپهر محمدی مواجه شد و نتوانست دروازه گیتی پسند را باز کند.

موقعیت‌های تیم مهمان نیز ثمری برای شاگردان لک نداشت تا نیمه نخست این دیدار پرحاشیه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم میزبان با فشار بیشتری به سمت دروازه حریف حمله کرد ولی بازهم تیرک دروازه و درخشش سپهر محمدی مانع فروپاشی دروازه گیتی پسند شد. شاگردان لک نیز در مصاف با علیرضا صمیمی نتوانستند دروازه این تیم را باز کنند.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا کار شاگردان اسماعیل تقی‌پور در مرحله برگشت فینال لیگ در شهر اصفهان، سخت و دشوار شود. دیدار برگشت پنج‌شنبه هفته آینده به میزبانی تیم اصفهانی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار