تلاش شاگردان تقی‌پور برای تکرار قهرمانی

تبریز(پانا)- دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان از دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال، فردا در تبریز به مصاف هم می‌روند.

کد مطلب: ۸۹۷۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش شاگردان تقی‌پور برای تکرار قهرمانی

دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی شهر تبریز به مصاف هم می‌روند.

براساس تصمیم سازمان لیگ فوتسال، لیگ برتر در این فصل به صورت مرحله پلی‌آف برگزار شد که ۸ تیم جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کردند که در نهایت، نمایندگان ورزقان و اصفهان جواز حضور در فینال را پیدا کردند.

قطعا دیدار دو تیم فردا بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود. شاگردان اسماعیل تقی‌پور در تلاش هستند تا قهرمانی فصل گذشته در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را تکرار کنند. از طرفی رضا لک و شاگردانش سعی دارند یک قهرمانی دیگر به قهرمانی‌های خود در لیگ برتر اضافه کنند.

اکثر بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در دو تیم حضور دارند. بازیکنان دیگر هم بسیار باتجربه بوده که جذابیت این دیدار را بیشتر می‌کند.

گیتی‌پسند که با اقتدار و فاصله ۱۲ امتیازی در دور مقدماتی لیگ برتر فوتسال نسبت به مس سونگون در جایگاه نخست لیگ برتر قرار گرفت در شرایطی به مصاف نماینده ورزقان می‌آید که در دو دیدار فصل جاری یک برد با نتیجه ۵ بر ۴ و یک شکست با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل مس سونگون بدست آورده است.

هر دو تیم براساس اعلام مسئولان باشگاه‌ها، برای دیدار رفت بازیکن مصدوم و محرومی ندارند و با بازیکنان کامل به مصاف هم می‌روند.

براساس اعلام مسئولان شبکه ورزش و باتوجه به حساسیت این مسابقه، دیدار مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان برای اولین بار و از ساعت ۱۶ از شبکه ورزش پخش مستقیم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار