مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهوازدر گفت و گو با پانا

انتقال ارزش های دینی به دانش آموزان از اهداف امور تربیتی است

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز هدف اصلی تاسیس نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش را ، انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی دانست .

کد مطلب: ۸۹۷۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقال ارزش های دینی به دانش آموزان  از اهداف امور تربیتی  است

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا از اهواز با اشاره به هفته تربیت اسلامی و هشتم اسفند روز امور تربیتی گفت: یکی از اهداف اصلی تاسیس نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش، انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی است.

موسوی اصل یکی دیگر از اهداف تشکیل امور تربیتی را تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی خواند و افزود: یکی از ویژگی های بارز مربی این است که دانش آموزان را با اهداف، اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا کند و تلاش نماید تا دانش آموزان بر اساس این اصول رشد نمایند.

وی ادامه داد: زمینه سازی برای ورود نگرش های دینی و ارزش های انقلاب اسلامی به نظام آموزش و پرورش و حفظ مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی نیز از انگیزه های ایجاد این نهاد است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز جایگاه مباحث تربیتی در سند تحول بنیادین را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد : امور تربیتی بخش محوری در سند تحول بنیادین دارد و مهم‌ترین کاری که باید انجام داد گفتمان‌سازی و تبیین اهمیت امور تربیتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار