امام جمعه ی خاورشهر :

آموزش و پرورش مکمل یکدیگر هستند

شهرری(پانا)- امام جمعه ی خاورشهر گفت : کلمه ی آموزش و پرورش کامل کننده‌ی یکدیگر هستند که البته در قرآن کریم پرورش بر آموزش مقدم است .

کد مطلب: ۸۹۷۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مکمل یکدیگر هستند

حجت الاسلام والمسلمین یاسینی با توجه به هفته ی امورتربیتی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان کرد : پس از انقلاب به همت شهیدان رجایی و باهنر نهاد امور تربیتی و معاونت پرورشی در وزارتخانه و ادارات آموزش و پرورش تشکیل شده و فعالیت‌های دینی و قرآنی و اخلاقی دانش‌آموزان توسط معاون پرورشی انجام میشود که البته توسعه پیدا کردن آن لازم است .
او در این باره افزود: البته در طول انقلاب به دنبال حذف این بخش از فعالیت ها در مدارس شدند که به لطف خدا و همکاری هرچه بیشتر معاونین پرورشی و دانش‌آموزان موفق نشدند.
امام جمعه ی خاورشهر با توجه به اهمیت این نهاد به برخی وظایف آن پرداخته و گفت: اقامه‌ی نماز جماعت در مدارس ، مسابقات احکام ، حفظ نهج البلاغه، حفظ موضوعی قرآن و فعالیت های اردویی مثل اروی راهیان نور یا اماکن زیارتی و سیاحتی از جمله فعالیت های در زمینه ی امور تربیتی است.
امام‌جمعه خاورشهر با عنایت به نقش ائمه جمعه در توسعه این قبیل فعالیت‌ها اظهار کرد: ما هم در خطبه‌های نمازجمعه به آن پرداختیم و هم در مدارس در جشن و برنامه‌های امور‌تربیتی حضور پیدا کردیم.
حجت الاسلام والمسلمین یاسینی در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم آموزش و پرورش برنامه های بیشتری داشته باشند و خانواده ها هم بیشتر به موضوع تربیت اهمیت بیشتری قائل شوند.
/خبرنگار : زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار