برگزاری مراسم بزرگداشت هفته امور تربیتی در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - این مراسم با حضور امام جمعه شهرقدس،رئیس آموزش و پرورش و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات حضرت باقرالعلوم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت هفته امور تربیتی در شهرقدس

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در این بزرگداشت بیان کرد:اجتماع امروز و این محفل نورانی را مدیون شهید رجایی و باهنر هستیم.
حجت الاسلام جوکار با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم گفت:پدر و مادر سه دسته‌اند،دسته اول پدرومادری که باعث تولد انسان هستند،دسته دوم پدرومادری که به تو علم آموخته‌اند و دسته سوم پدرومادری که باعث ازدواج تو شده‌اند،همه‌ی اینها به عنوان پدرومادر شما محسوب میشوند.
او تاکید کرد:سرمایه گذاری ما در مرحله اول باید روی خانواده‌ها باشد سپس مدرسه،تا این دو در کنار یکدیگر به امور تربیتی رسیدگی کنند.
امام جمعه شهرقدس افزود:این روزها در جامعه با لجن پراکنی،کوچک شمردن اخلاق،زیر پا گذاشتن مقدسات و تعرص به حقوق یکدیگر مواجه می‌شویم.فردی با بهره‌وری از بیت المال و تجاوز به خطوط قرمز جامعه امروز و انقلاب،نقش انقلاب و تربیت اسلامی را تغییر میدهد و هیچگاه به صلاحیت‌های جامعه اسلامی و حتی شورا امنیت ملی کشور توجه ای ندارد.
صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته امور تربیتی اذعان کرد: امروز بعضی از مدارس ما نیاز به توجه دارند. مشکلات مالی اجازه نمیدهد تا ما این مدارس را از مشکلات جداکنیم.
صادق محمدی افزود: امروزه آموزش و پرورش تنها یک اداره و ارگان نیست بلکه سایر ادارات نیز به کمک این اداره آمده است.
او در ادامه با اشاره بر اهمیت زیاد وظایف معاونان پرورشی اظهار کرد: معاونی که با دانش آموز باید بتواند ارتباط برقرار کند. بعضی از همکاران ما در زمینه معاونت رابطه ای دوستانه با دانش آموزان برقرار کردند و حتی در روز های تعطیل نیز اگر اتفاقی برای دانش آموز بیفتد جویای احوال آن دانش آموز هستند.
این مقام مسئول در پایان بیان کرد: امیدواریم تا با تجلیل بسیار ناچیزی در برابر زحمات معاونان پرورشی که عمرشان را برای پرورش دانش آموزان این مرز و بوم گذاشته اند.
در این مراسم از معاونین برتر پرورشی تقدیر شد.

/خبرنگار:نسترن خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار