مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد: مربیان تربیتی، میراث دار انبیا و اسطوره های خدمت به بشرند

پانا (یاسوج) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با تبریک سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی بیان کرد، مربیان تربیتی، میراث دار انبیا و اسطوره های خدمت به بشرند.

کد مطلب: ۸۹۷۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد: مربیان تربیتی، میراث دار انبیا و اسطوره های خدمت به بشرند

پیام سید نظام مرادی به مناسبت سالروز تاسیس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امور تربیتی پس از قریب ۴ دهه فعالیت با مجاهدت، حضور و عزم و اراده راسخ مربیان ارزشمند، راه پرحلاوت تریبت را در عرصه تعلیم و تربیت ایران سرافراز پیموده است و دستاوردهای سترگ و فعالیت های ارزنده آنان، در آستان نظام تعلیم و تربیت چونان ستاره ای می درخشد.

مربیان تربیتی، میراث دار انبیا و اسطوره های خدمت به بشرند. آن ها برگزیدگانی هستند که با تکیه بر ایمان و عقیده قلبی خود، همیشه در اندیشه گشودن چشم های خواب آلوده در مسیر چاه های زندگی اند. فکر خوب زیستن، خوب ماندن و خوب ساختن، در قلب دریایی اینان، موج های سهمگین اراده می آفریند. اینان سازندگان نسلی معتقد، با ایمان و با نشاط اند. و همه ما مدیون ایمان قلبی و مساعی این بزرگواران در راستای تربیت صحیح هستیم.

لذا، اینجانب سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه همکاران فرهیخته، به ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس سراسر استان تبریک عرض نموده و توفیق و عزت خانواده بزرگ امور تربیتی را تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، در سایه سار وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه احدیت مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار