مشارکت بانوان اردبیلی در مدیریت شهری افزایش می‌یابد

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: با اتخاذ رویکردهای نوین درصدد افزایش مشارکت بانوان اردبیلی در مدیریت شهری خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۹۷۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بانوان اردبیلی در مدیریت شهری افزایش می‌یابد

حمیدلطف‌اللهیان در نشست هم اندیشی با بانوان اردبیلی تصریح کرد: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت شهر بایستی در امور شهر تصمیم گیری کنند و این امر با همدلی، پشتیبانی و تلاش مضاعف محقق خواهد شد.

او افزود: بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که در شهرداری اردبیل برگزار می شود ویژه عموم شهروندان بوده و در این راستا برای ارتقای کیفیت زندگی از نظرات ایده‌ها و طرح‌های بانوان نیز استقبال خواهیم کرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در این نهاد عمومی و مردمی هیچ محدودیتی برای اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی نداریم، افزود: اعضای کمیسیون بانوان می‌توانند مطالبات این قشر از جامعه را احصا کرده و برنامه‌هایی مطابق با نیاز جامعه زنان اجرا کنند .

لطف‌اللهیان افزود: در جامعه‌ای که نظام ارزشی و الگوهای برتر و والاتر دارد شایسته نخواهد بود که نواقص و معایبی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم که زمینه ساز تضعیف مقام بانوان شود .

او ادامه داد: ارتقای رفاه شهروندی یک ضرورت بوده و تنها بهسازی معابر تاثیری در کیفیت زندگی شهروندان نخواهد داشت و از این رو نیاز است بانوان نیز در مدیریت شهری مشارکت داشته باشند .

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر تغییرات زیادی در شهر در و تمامی حوزه‌ها به وجود آمده است، افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای فرهنگ شهری ضروری است.

لطف اللهیان ادامه داد: هیچی محدودیتی برای اجرای طرح‌ها در شهرداری نداریم و هر طرحی که به کمیسیون بانوان ارائه شود به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان اجرایی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار