آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در نیشابور برگزار می شود

نیشاور (پانا ) - کارشناس قرآنی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشورپنجشنبه 9 اسفند 97 در هنرستان شریعتی نیشابور خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در نیشابور برگزار می شود

کارشناس قرآنی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراظهارکرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سه گروه امتحانی شامل حفظ قرآن کریم، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) و آموزش‌های الکترونیکی در قالب ۱۸ رشته که هشت رشته آن در بخش حفظ، هفت رشته آن در بخش معارف و مفاهیم و سه رشته آن در بخش الکترونیکی است و ویژه رده سنی خردسالان و بزرگسالان تدارک دیده شده است.

رمضانعلی بیات گفت: در راستای تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان ها و نهادهای قرآنی، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مدارس، مؤسسات و مراکز قرآنی، ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت این آزمون برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و اداره آموزش و پرورش نیشابور برگزار می گردد.

کارشناس قرآنی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: بیش از 800 نفر در این آزمون در نیشابور ثبت نام کرده اند که صبح روز پنج شنبه ٩ اسفند 97 ساعت ٨:٣٠ صبح در هنرستان شریعتی نیشابور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار