اعلام برنامه آزمون 9 دوره آموزشی ویژه مدیران مدارس استان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعلام برنامه آزمون 9 دوره آموزشی ویژه مدیران مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه آزمون 9 دوره آموزشی ویژه مدیران مدارس استان خراسان رضوی

سعید صالح در خصوص این دوره ها گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت راهبردی آموزش و توسعه شایستگی های شغلی مدیران مدارس در ارتقاء کارایی آموزش و پرورش در راستای مدرسه محوری و در جهت توانمندسازی مدیران مدارس استان، تعداد 9 دوره آموزشی به میزان 168 ساعت در سامانه ltms برای آن ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: گذراندن این دوره های آموزشی توسط مدیران کلیه مقاطع تحصیلی الزامی می باشد و اولین دوره آموزشی مدیران مدارس به صورت مجازی از امروز اول تیرماه 98 آغاز شده است.

صالح تاکید کرد: ثبت فرآیند برگزاری این دوره ها تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت و استمرار فعالیت مدیران در سال آینده منوط به گذراندن این دوره ها می باشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان عناوین دوره های ویژه مدیران مدارس استان را مدیریت مشارکتی در سطح مدرسه، مدیریت ارتباطات در مدرسه، رهبری آموزشی، خلاقیت و نوآوری در مدرسه، اصول شاداب سازی مدرسه، نظارت و راهنمایی تعلیماتی، مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب اجتماعی، روش ها و راهبردهای کیفیت بخشی به مدیریت مدارس و برنامه ریزی عملیاتی در مدرسه عنوان کرد.

شایان ذکر است جدول زمانبندی برگزاری آزمون های ۹ دوره آموزشی ویژه مدیران مدارس استان به شرح دیل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار