مدیر دبیرستان فخرالزمان قریب: مادر اسوه صبر و فداکاری

بیرجند(پانا) - مدیر دبیرستان فخرالزمان قریب ضمن گرامیداشت روز زن ومیلادباسعادت فاطمه زهرا (س) افزود:مادران اسوه صبروفداکاری هستند .

کد مطلب: ۸۹۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دبیرستان فخرالزمان قریب: مادر اسوه صبر و فداکاری

فاطمه مشمولی مدیر دبیرستان فخرالزمان قریب در گفتگو با خبر نگار پانادر رابطه با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت :میلاد با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
مشمولی ادامه داد: اگر که از زاویه‌ی همسر بودن به شخصیت آن‌حضرت بنگریم، زنان ما از زندگی ایشان می‌آموزند که چطور باید با همسرشان رفتار کنند و زندگی خوبی را برای خانواده خود فراهم آورند.

او تصریح کرد: از زاویه‌ی مادری نیز اگر به زندگی آن بانوی بزرگوار بنگریم خواهیم دید که ایشان با مشکلات فراوانی که در زندگی خود داشتند، بهترین فرزندان را به جامعه تحویل دادند او آمده است تا در اندک صباح عمر خویش، عمری جاودانه به حیات شیعه و دهد و با مظلومیت خویش غربت را به تفسیر بنشیند . او آمده تا بربند عشق جلوس کند و حیات و مات عاشقانه را به سالکان، طریقت ولایت بیاموزد.

او گفت:زندگی آن‌حضرت از تمام زوایا الگوی خوبی برای عالمیان است.همچنین با حضور همکاران گرانقدر ، تعدادی از مادران بزرگوار و دانش آموزان عزیزجهت پاسداشت میلاد حضرت فاطمه(س) وروز مادر و مقام و منزلت زن در آموزشگاه مراسمی برگزار کردیم ،که در پایان از دانش آموزان ممتاز درسی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار