دیدار امیر نصیرزاده با مادر شهیدان افراسیابی

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: روحیه شما با تقدیم ۵ فرزند شهید و دو فرزند جانباز به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ستودنی است و قطعا این روحیه برآمده از تربیت عاشورایی است.

کد مطلب: ۸۹۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار امیر نصیرزاده با مادر شهیدان افراسیابی

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی و دیگر مسئولان این نیرو نیز حضور داشتند ضمن تبریک روز مادر، از مقام شامخ مادر شهیدان افراسیابی تجلیل کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده این دیدار را افتخار بزرگی برای خود و مجموعه نیروی هوایی ارتش عنوان کرد و افزود: روحیه شما با تقدیم ۵ فرزند شهید و دو فرزند جانباز به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ستودنی است و قطعا این روحیه برآمده از تربیت عاشورایی است.

مادر شهیدان افراسیابی نیز با تاکید بر ضرورت ادامه دادن راه شهدا و التزام همه مسئولین به حراست از دستاوردهای انقلاب از جمله مبانی اخلاقی، رعایت حجاب و مبارزه با ناهنجاری های اخلاقی، برای توفیق روزافزون فرمانده نیروی هوایی و جمع حاضر دعا کرد .

در این دیدار همچنین برادر شهیدان افراسیابی به بیان خاطراتی از نقش ارزنده کارکنان نیروی هوایی در دوران انقلاب و سال های دفاع مقدس پرداخت و گفت: ما به عشق ولایت تا پای جان برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده ایم و ان شاءالله این مسیر را با همین روحیه ادامه خواهیم داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار