کودکان را در خانه تنها نگذارید

کاشان ( پانا) - مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ماموران امداد و نجات این سازمان پسر بچه دو ساله ای که در اتاق گرفتار شده بود را نجات دادند.

کد مطلب: ۸۹۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کودکان را در خانه تنها نگذارید

روح الله فدائی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این پسر بچه که ساکن درطبقه سوم یک ساختمان مسکونی بود، در فرصت تنها بودن در اتاق و به علت بازیگوشی کودکانه در اتاقش را قفل کرده و درآن محبوس شده بود .

وی افزود: بعد از تماس تلفنی با سامانه 125، نیروهای تیم امداد و نجات ایستگاه شماره چهار آتش نشانی کاشان به محل اعزام و قبل از وقوع حادثه برای کودک وارد صحنه شده و کودک را نجات دادند.

وی تصریح کرد: این حادثه که درخیابان ۲۲ بهمن کاشان اتفاق افتاد، آتش نشانان با استقرارتجهیزات به پشت بام این ساختمان رفته و ازپنجره با شرایط سخت وارد منزل شدند و پسر بچه را در کمال صحت و سلامت به خانواده نگران وی تحویل دادند .

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: احتمال وقوع اتفاقهای ناگوار و آسیب جسمی، یکی از مهمترین مشکلات تنها گذاشتن کودک در خانه است. کودکان به خاطر فطرت کنجکاو و تجربه طلب خود، به سراغ وسایل خطرناک رفته یا اقدام به رفتارهای خطرآفرین مثل روشن کردن آتش، کار با وسائل برقی و … است.

فدایی افزود: کودکان که توانایی‌ لازم برای مقابله با خطر و یا متوقف کردن حادثه را ندارند، بیشتر از سایر افراد آسیب می‌بینند و حتی در برخی موارد جان خود را از دست می‌دهند . بنابراین از تنها گذاشتن بچه ها در خانه خودداری کنند و در صورت ضرورت به همسایگان بسپارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار