دانش‌آموز کاشانی برگزیده جام باشگاه‌های کتابخوانی شد

کاشان ( پانا) - کارشناس مسئول فرهنگی، هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان از معرفی یکی از دانش آموزان این شهرستان در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز کاشانی برگزیده جام باشگاه‌های کتابخوانی شد

سید محسن سکوت نوش‌آبادی در گفت‌وگو باپانا کاشان، اظهار کرد: این دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی با حضور ۱5 هزار باشگاه کتابخوانی از ۱۷۴۶ شهر و روستای کشور در بخش‌های نامه به نویسنده،تسهیل گران، فیلم کوتاه و باشگاه برگزیده برگزار شد .
وی افزود: پس از داوری آثار بخش فیلم کوتاه موبایلی، کیمیا نامور، دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان پیله وریان کاشان، با فیلم "بوریم بازار" که یک شعر به لهجه شمالی برای آشنایی روزهای هفته است، موفق به کسب رتبه برتر شد .
وی تصریح کرد: جام باشگاه کتابخوانی، یک رویداد سالانه است که اجرای آن شش ماه طول می‌کشد که با حمایت تسهیلگران و با حضور ۱۲ کودک یا نوجوان تشکیل می‌شود و در پایان دوره، از هر استان ۳تا ۵ اثر در هر بخش به دبیرخانه تهران ارسال شد .
کارشناس مسوول فرهنگی، هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در مرحله نهایی، ۲۱ باشگاه به عنوان نامزد نهایی و پنج باشگاه در بخش استمرار و در بخش انفرادی برگزیدگان نامه به نویسنده، فیلم کوتاه و تسهیلگران برتر معرفی می‌شوند .
سکوت افزود: در این دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان بیش از دو هزار دانش‌آموز در 80 باشگاه کتابخوانی شرکت کردند که آیین پایانی روز ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۷ در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار