جلسه ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم شهرستان سمیرم برگزار شد

سمیرم (پانا) - اولین جلسه ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۶۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم شهرستان سمیرم برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گران قدر در حادثه تروریستی اخیر گفت: شهدا مایه عزت و افتخار کشور و پرچمداران دفاع از اقتدار و امنیت میهن اسلامی ایران هستن وارزش های این عزیزان باید در جامعه ی ما همچنان ترویج شود و نگذاریم این ارزش ها به دست فراموشی سپرده شود.

محمد نادری به شاخص های انتخاب معلمان نمونه پرداخت و افزود: می‌بایست تلاش همکاران در نهایت دقت و کمال آرامش دیده شود و ارزیابی‌های به‌صورت صحیح انجام پذیرد. وی اظهار داشت: باید در زمینه استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی برای تکریم جایگاه معلمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

در ادامه دبیر ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم با تشریح دستورالعمل ارسالی خواهان هماهنگی و همکاری حوزه های مختلف اداری در جهت رفع موانع اجرایی و چالش های آن با توجه به تجربیات سال گذشته شد.

احمد کاوه به تبیین اقدامات مورد انتظار پرداخت و خواستار همکاری فعال همه اعضا،مسئولین و دست اندرکاران در برگزاری هر چه باشکوه تر شدن این گرامیداشت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار