تجلیل از دانش آموزان برتر آموزشگاه شهید افشاری سمیرم

سمیرم (پانا) - درمراسمی از دانش آموزان برتردرسی و اخلاقی آموزشگاه پسرانه شهید افشاری تقدیر به عمل آمد و هدایایی به پاس قدردانی از تلاش هایشان به آنها اهدا گردید.

کد مطلب: ۸۹۶۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان برتر آموزشگاه شهید افشاری سمیرم

مدیر آموزشگاه متوسطه اول شهید افشاری با تأکید بر نقش واهمیت اولیاء و مربیان در موفقیت دانش آموزان عنوان کرد: حفظ جایگاه رفیع دبیران وایجاد محیطی آرام در خانواده و مدرسه از جمله عوامل مهم موفقیت آمیز دانش آموزان می باشد و والدین با درک کردن موقعیت فرزندانشان و آماده سازی شرایط خانه موجب کسب موفقیت آنان در آینده می شوند.

علی اصغر امیدی افزود: دانش آموزان برای این که در آینده بتوانند آینده سازان در عرصه‌های مختلف باشند نیاز به مطالعه مستمر و برنامه ریزی دارند چرا که کشورمان برای توسعه و آبادانی در همه حوزه‌ها به انسان‌های نخبه و اندیشمند نیازمند است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دبیران، و انجمن اولیاء ومربیان آموزشگاه خاطر نشان کرد: آموزشگاه پسرانه شهید افشاری با تعداد 30 نفر دانش آموز در سال جاری در نوبت عصر مشغول به تحصیل می باشند که امید است در آینده نزدیک شاهد موفقیت و کسب رتبه های بیشتر و برتر درسی و علمی از سوی دانش آموزان این آموزشگاه باشیم.

در این مراسم دونفر از دبیران این آموزشگاه نیز مطالبی پیرامون موفقیت وتلاش مضاعف دانش آموزان در طول سال جاری بیان داشتند.

هدف از برگزاری این جشن تشویق و ترغیب دانش آموزان به مطالعه و ایجاد انگیزه برای آنها می باشد که در پایان با اهداء هدایا و لوح تقدیر از دانش آموزان فعال درسی واخلاقی ورفتاری تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار