بازیگر هشت‌ساله سریال «حکایت‌های کمال»: نمی‌خواهم در آینده شبیه دیگر بازیگران باشم

تهران (پانا) - همراز اکبری با بیان خوشحالی خود از بازیگری آرزو کرد در آینده شبیه دیگر بازیگران نشود.

کد مطلب: ۸۹۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر هشت‌ساله سریال «حکایت‌های کمال»: نمی‌خواهم در آینده شبیه دیگر بازیگران باشم

همراز اکبری بازیگر هشت‌ساله سریال «حکایت‌های کمال» که نقش طوبی خواهر کوچک کمال را دارد درباره با بازی در این مجموعه تلویزیونی گفت: من از شش‌سالگی بازیگری را شروع کردم و تا امروز در سریال «عاشقانه»، فیلم سینمایی«شکلاتی» و «در میان امواج»،سریال «محکومین» که همگی از فیلم و سریال‌های پرطرفدار هستند بازی داشتم. البته در طول این سه سال در تئاتر هم‌بازی کردم.

وی که در سریال «حکایت‌های کمال» در لوکیشنی قدیمی و خانه‌ای در دهه 40 بازی دارد در مورد بازی در این فضای قدیمی بیان کرد: موقعی که به این لوکیشن می‌آیم یاد دورانی می‌افتم که مادربزرگم تعریف می‌کرد و زمانی که از سرکار برمی‌گردم برایشان از این فضا تعریف می‌کنم.

اکبری گفت: همیشه می گویم که اگر امروز بازیگر شدم فقط به لطف خدا است که گذاشت در این حرفه با حمایت پدر، مادر و خواهر عزیزم حاضر شوم. همه‌ی خانواده مرا پشتیبانی کردند تا امروز توانسته ام نقش «طوبی» دراین سریال باشم.

این بازیگر هشت‌ساله ادامه داد: ما بازیگران اگر اینجا هستیم به خاطر لطف و نگاه مهربان مردم عزیز است. همه بازیگران را دوست دارم و با خیلی‌ها از آنها تا امروز بازی کردم. هرکدام اخلاق متفاوتی دارند اما همه در قلب من جادارند. چون خیلی مهربان هستند.

اکبری تأکید کرد: در مصاحبه با بهنوش بختیاری هم گفتم که نمی‌خواهم در آینده شبیه دیگر بازیگران باشم بلکه دوست دارم خودم باشم. البته با سوپراستارها و اساتید زیادی کارکردم و نمی‌توانم بگویم از بازی کدام خوشم می‌آید چون همه را دوست دارم.

وی سبک بازیگری‌اش را بر اساس فیلم‌نامه دانست و افزود: برایم فرقی نمی‌کند در چه ژانری بازی کنم چون دوست دارم همه نقش‌ها و کارها را امتحان کنم. از آقای صلح میرزایی کارگردان «حکایت‌های کمال» تشکر می‌کنم چون قلبشان پر از مهر و امید است و همه گروه این سریال دوست داشتنی هستند.

*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار