اولین کنگره پاسداشت از مفاخر و چهره های ماندگارآموزش و پرورش مراغه بزودی برگزار می شود

مراغه (پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از برگزاری کنگره پاسداشت مفاخر ،چهره های ماندگار و 7هزار پیشکسوت فرهنگی تاریخ آموزش و پرورش این شهرستان در روزهای آتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین کنگره پاسداشت از مفاخر و چهره های ماندگارآموزش و پرورش مراغه بزودی برگزار می شود

جلیل اسلامی صبح شنبه با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کنگره و ایجاد دبیرخانه آن در آموزش و پرورش ،تجلیل از پیشکسوتان تاریخ آموزش و پرورش مراغه و جمع آوری زندگی نامه و تلاش های آنان در عرصه فرهنگ و هنر این شهرستان است.

وی افزود : الگوسازی شیوه های زندگی ،معلمی و اخلاقی و علمی چهره های ماندگار برای معلمان جدید الانتصاب و معلمانی که به تازگی به بازنشستگی نائل آمدند ،از دیگر اهداف برگزاری این کنگره می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ایجاد دبیرخانه دائمی این کنگره ،مقرر شده است این کنگره هر سال با معرفی چهره های ماندگار دستگاه تعلیم و تربیت این شهرستان برگزار شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت مراغه در ادامه گفت: همزمان با برگزاری این کنگره موزه آموزش و پرورش مراغه به منظور شناساندن تاریخ غنی دستگاه تعلیم و تربیت این شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است اولین کنگره پاسداشت مفاخر ،چهره های ماندگار و 7هزار پیشکسوت فرهنگی تاریخ آموزش و پرورش مراغه شنبه 11اسفندماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار