بطحایی در نشست دانش‌آموزان نخبه ایلامی حضور یافت

دانش‌آموز نخبه ایلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش: اگر تبعیض‌ها از بین برود همه مدارس استعداد درخشان خواهند بود

ایلام (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر دو روزه خود به استان ایلام در نشست صمیمی با دانش‌آموزان نخبه ایلامی شرکت کرد و با آن ها به گفت‌وگو پرداخت.

کد مطلب: ۸۹۶۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز نخبه ایلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش: اگر تبعیض‌ها از بین برود همه مدارس استعداد درخشان خواهند بود

سیدمحمد بطحایی در نشست دانش‌آموزان نخبه استان ایلام در حوزه‌های هنری، ورزشی و علمی که در دبیرستان شهید شهریاری ایلام برگزار شد، با آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان، خطاب به نخبگان این استان گفت: «این مسیر شما آغاز کار است، این نشان می‌دهد اگر شما در زمینه‌های دیگر هم تلاش کنید حتما موفق خواهید شد.»

او افزود: «استان شما استان محرومی است و از حیث امکانات با دیگر استان‌ها تفاوت دارد که ما تلاش می‌کنیم این محدودیت‌ها کم شود.»

بطحایی گفت: «همه چشم امیدشان به شماست. امیدوارم گره‌های کشور را با استعداد خودتان باز کنید و کشور را به سمت توسعه ببرید.»

سارینا فتاحی، نماینده مجلس دانش‌آموزی، به نمایندگی از دانش‌آموزان در این جلسه گفت: «ایجاد شادی در مدارس یکی از هدف‌هایی است که واقعا به آن نیاز داریم.»

علیرضا شادی‌وند، رییس مجمع نمایندگان دانش‌آموزی استان نیز گفت: «نقش ایلامی‌ها در زمان جنگ، بر کسی پوشیده نیست. درست نیست ایلام که زمانی سپر بود اکنون محروم باشد.»

او افزود: «مگر می‌شود مدارس را به حال خود رها کرد و انتظار توسعه هم داشت. اگر تبعیض‌ها از بین برود مطمئنا همه مدارس استعداد درخشان خواهند بود.»

اسما کریمی‌راد، قهرمان کاراته استان، نیز در این جلسه از وزیر آموزش و پرورش خواست سالن‌های ورزشی بیشتری در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد تا بتوانند افتخارات ورزشی بیشتری کسب کنند.

فروه محمدی، نخبه هنری، نیز به وزیر آموزش و پرورش گفت: «مساله کنکور را برای ما حل کنید. اگر این را حل کنید خیلی کمک بزرگی به ما می‌کنید.» در جواب این دانش‌آموز، وزیر آموزش و پرورش گفت: «حرف شما درست است و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.»

وزیر آموزش و پرورش نماز ظهر امروز را نیز در جمع دانش‌آموزان در دبیرستان پسرانه شهید شهریاری شهر اقامه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار