ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدای استان ایلام

ایلام (پانا) - وزیر آموزش و پرورش صبح امروز وارد فرودگاه ایلام شد و مورد استقبال استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۹۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدای استان ایلام

سیدمحمد بطحایی پس از ورود به استان ایلام بلافاصله در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس استان حاضر شد و با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

براساس آن‌چه اعلام شده سفر سید محمد بطحایی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری‌ و سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر توجه ویژه به مناطق مرزی محروم و خدمت‌رسانی و توسعه عدالت آموزشی انجام می‌شود.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، شرکت در نشست شورای اداری و شورای آموزش و پرورش، بازدید از مدارس، دیدار با رؤسا و اعضای تشکل‌های فرهنگی استان، دیدار صمیمانه با نمایندگان انجمن اولیا و مربیان و خیرین مدرسه‌ساز، اعضای شورای دانشگاه فرهنگیان، بسیج‌ فرهنگیان ‌و دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سازمان دانش‌آموزی، رؤسای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، از جمله برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در اولین روز سفر به استان ایلام است.

سفر به شهرستان چرداول و افتتاح استخر سرابله این شهر، بازدید از یکی از مدارس، نشست با معلمان و دیدار با خانواده معظم شهید فرهنگی نیز در دومین روز سفر وزیر آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

معاونان وزیر نیز که روز گذشته وارد این استان شده‌اند بعد از سفر به تعدادی از شهرستان‌های استان ایلام و بازدید از برخی پروژه‌های مرتبط با آموزش و پرورش در نشست شورای ‌آموزش و پرورش‌‌ شهرستان‌ها و مناطق شرکت و مسائل و مشکلات آن مناطق را بررسی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار