عبدالرضا فولادوند: برای ایجاد اشتغال و برداشتن گام های موثر باید به سمت مهارت محوری حرکت کنیم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طرح برگزاری اولین رویداد کارآفرینی دانش آموزی با پیشنهاد و همکاری دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش به صورت پایلوت در شهر تهران آغاز گردیده است.

کد مطلب: ۸۹۶۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند: برای ایجاد اشتغال و برداشتن گام های موثر باید به سمت مهارت محوری حرکت کنیم

اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش آموزی با همکاری دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه شهر تهران، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 3، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت امور زنان ریاست جمهوری و دانشگاه تربیت مدرس در دبیرستان فرزانگان 3، برگزار گردید.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طرح برگزاری اولین رویداد کارآفرینی دانش آموزی با پیشنهاد و همکاری دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش به صورت پایلوت در شهر تهران آغاز گردیده است.

وی خواستار آن شد تا این طرح به صورت الگویی برای سایر استانها قرار گیرد و تلاش شود تا در راستای رسیدن به اشتغال که یکی از مهمترین مشکلات جامعه می باشد، گام های موثری برداشته شود.

فولادوند در این برنامه با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال و برداشتن گام های موثر می بایست به سمت مهارت محوری حرکت کنیم اظهارداشت: تا رسیدن به مقصد فاصله داریم ولی کارهای بسیار خوبی صورت پدیرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تصریح این موضوع که با استفاده از تجهیزات و امکانات ویژه و همراهی و همکاری با سایر دستگاه ها و نهاده های اجتماعی تلاش شود تا این سبک و سیاق در کشور توسعه یابد؛ اضافه کرد: کشور برای ایجاد اشتغال و ظهور و بروز کارآفرینی به گام های موثر شما دانش آموزان نیاز دارد.

وی افزود: شما آینده سازان کشور هستید و آینده در اختیار شماست و باید با همت خودتان کشور را اداره کنید تا شاهد دست یابی ایران اسلامی به درجات و رتبه های جهانی و عرصه های بین المللی باشیم.

شایان ذکر است در روز اول این رویداد دانش آموزان 57 ایده ارائه نمودند که با رای خودشان 7 ایده انتخاب و بر اساس ایده های انتخاب شده تیم سازی انجام گردید.

همچنین در روز دوم کارگاه نحوه ارائه توسط تسهیلگر رویداد برگزار شد و پس از جمع بندی و نهایی کردن کسب و کار، دانش آموزان برای برنامه اختتامیه آماده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار