عبدالرضا فولادوند: 7000 کلاس درس در شهر تهران نیازمند به تخریب و بازسازی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سالانه حدود 40 هزار نفر به آموزش و پرورش اضافه می شود و امیدوارم با افتتاح دفتر انجمن خیرین در مناطق ، فعالیت های بیشتری در این خصوص انجام و گام های بهتری برداریم ودر این ارتباط همه باید کمک کنند .

کد مطلب: ۸۹۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند: 7000 کلاس درس در شهر تهران نیازمند به تخریب و بازسازی است

در روز دوشنبه مورخ 97/12/6 در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء (س) ، دفتر خیرین مدرسه منطقه 14 ، با حضور ، سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران ، فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ، اجاقی مدیر منطقه ، سبزواری نماینده خیرین مدرسه ساز منطقه 14، و جمعی از مسئولین نهادها و سازمان ها و ادارت منطقه‌ای و خیرین مدرسه و مدیران مدارس خیر ساز و جمعی از اعضای شورای معاونین ، در سالن شورای منطقه ، برگزار گردید .

در ابتدا ، اجاقی مدیر منطقه ، ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و مهمانان وعرض تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء (س) ، در خصوص اهم اقدامات و فعالیت های خیرین منطقه و ارزش کار والای آنان مطالبی بیان کرد . سپس گزارشی از وضعیت مدارس در سطح منطقه با توجه به تراکم دانش آموزی ، بافت فرسوده مدارس و تراکم مهاجر پذیری و ساخت و سازهای بی رویه در منطقه و کمبود فضای آموزشی و زمین جهت احداث مدرسه ، بیان نمود .

در ادامه مراسم ، فولادوند مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران ، ضمن تشکر از مدیر منطقه و عوامل برپا کننده افتتاح دفتر انجمن خیرین و خیر مقدم به مدعوین و جمع خیرین ، یاد و خاطره شهدا ی هفته تربیت را گرامی داشت و میلاد با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت زهراء (س) را و تبریک عرض نمود، سپس در خصوص وضعیت مدارس شهر تهران از بابت ساخت و ساز و ایمنی آنها اظهارداشت: 7000 کلاس درس در شهر تهران نیاز مند به تخریب و باز سازی است و حدود 8000 کلاس درس نیز نیاز به مقاوم و ایمن سازی دارد ، و با توجه به تراکم بسیار بالای دانش آموزی ,از مهاجر پذیربودن شهرتهران ، مطالبی را ارائه نمود .

فولادوند در ادامه افزود: از نظر وضعیت فضای آموزشی شرایط خوبی نداریم و در حدود 25000 کلاس درس در این راستا باید ایجاد و باز سازی گردد ، لذا دست یاری و همکاری بیشتر را از خیرین مدرسه‌ساز نیک اندیش و بزرگوار را با توجه به مشکلات موجود شهر تهران را خواستاریم .

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکیدکرد: سالانه حدود 40 هزار نفر به آموزش و پرورش اضافه می شود و امیدوارم با افتتاح دفتر انجمن خیرین در مناطق ، فعالیت های بیشتری در این خصوص انجام شود و گام های بهتری برداریم ودر این ارتباط همه باید کمک کنند .

سپس ، سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران ، ضمن تشکر از مجموعه برپا کننده دفتر انجمن خیرین مدرسه ساز و عرض تبریک ایام میلاد خانم فاطمه زهرا (س) , اظهار داشت: مشکلات و مسایل موجود در کمبود فضای آموزشی شهر تهران ، قطعا به دست توانمند ، خیرین مدرسه ساز ، قابل حل خواهد بود و آمار هایی که ما از تلاش ها و زحمات خیرین مدرسه ساز داریم گویای این واقعیت می باشد .

وی در ارتباط با نقش بسزای این خیرین در این امر خداپسندانه و مهم( مدرسه سازی ) مطالبی را بیان نمود وافزود: باید هم خیرین هم آحاد ملت و مسئولین در این امر مهم تلاش کنند تا بتوانند مشکلات فضای آموزشی پایتخت را با توجه به مهاجر پذیری بالای شهر تهران که چهارمین استان برخودار می باشد را حل کنند .

سپس سالاری گزارشی از آمار مهاجر پذیری و افزایش جمعیت شهری و روستایی از قبل تا کنون را ارائه کرد و پیامدها و مشکلات این مهاجرت را بیان نمود و تاکیدکرد: امید واریم با همت مسولین و تلاش خیرین مدرسه ساز که طلایه دار نهادینه کردن ایفای این نقش ارزشمند اجتماعی بودند و هستند ، مشکلات برطرف شود .

در پایان مراسم از تلاش‌های خداپسندانه ، چند تن از خیرین مدرسه‌ساز منطقه تقدیر و تشکر بعمل آمد و دفتر مجمع خیرین منطقه 14 توسط ، سالاری عضو شورای شهر اسلامی تهران افتتاح گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار