حضور اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سمینار دانشگاه، صنعت و جامعه در دانشگاه بجنورد

بجنورد (پانا) -سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از حضور این معاونت در سمینار یکروزه دانشگاه ،صنعت و جامعه در دانشگاه بجنورد خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سمینار دانشگاه، صنعت و جامعه در دانشگاه بجنورد

مهندس جواد عمادیان فر در خصوص این سمینار گفت : این سمینار با حضور مدیران اجرایی، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و شرکت ها و صنایع دولتی و خصوصی استان، در دانشگاه بجنورد برگزار شد.

وی افزود: در حاشیه ی این سمینار نیز هشت نشست تخصصی با حضور اعضای هیت علمی دانشگاه بجنورد و گروه صنعتی استان و ادارات اجرایی بصورت جداگانه برگزار گردید.

مهندس فخرانی سرپرست اداره هماهنگی ستاد باز افرینی شهری در این نشست مقدماتی از مفاهیم و برنامه های دولت در ارتباط با سند ملی باز آفرینی شهری را تشریح نمود و از دانشگاهیان راهکارهای عملیاتی شدن و به مرحله ظهور رسیدن این سند را خواستار شد و بصورت ویژه از دانشگاه درخواست نمودن تا "علت عدم یکپارچگی دستگاههای دولتی در موضوع بازآفرینی شهری" را بررسی نمایند .

سرپرست اداره هماهنگی ستاد باز افرینی شهری گفت: در این نشست مقدمات تفاهم نامه همکاری با دانشگاه دولتی و استمرار فعالیت های مشترک فراهم آمد و همچنین مقرر گردید نشست های موضوعی بصورت مستمر ادامه یابد.

گفتنی است دکتر شاکری عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد از حضور یک عضو دانشگاهی بصورت سالانه در کنار دستگاههای اجرایی و کارخانجات صنعتی با اعتبار وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری از سال آتی خبر داد و اشاره نمود: تحقق این امر موجب همبستگی بیشتر و نزدیک شدن حوزه اجرا و پژوهش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار