سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد قهرمان رقابتهای تنیس روی میز جام فجر شد

پانا (یاسوج) - رقابتهای تنیس روی میز کارکنان دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد جام فجر با قهرمانی تیم سازمان دانش آموزی استان به پایان رسید .

کد مطلب: ۸۹۵۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد  قهرمان  رقابتهای تنیس روی میز جام فجر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، رقابتهای تنیس روی میز کارکنان دستگاههای اجرایی گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور 6 تیم استانداری،نیروی انتظامی،اداره کل دارایی ،سازمان مدیریت و برنامه ریزی،اداره کل ورزش و ورزش و جوانان استان و سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان به صورت دوره ای برگزار شد.

در پایان دور مقدماتی این مسابقات از گروه یک تیم های ورزش و جوانان استان و برنامه و بودجه و از گروه دوم تیم های سازمان دانش آموزشی و دارایی با غلبه برابر حریفان راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات دو تیم قدرتمند اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان دانش آموزی با برتری برابر تیم های دارایی و برنامه بودجه راهی دیدار پایانی شدند.

در دیدار پایانی این مسابقات که با حضور رئیس هیات تنیس روی میز استان و جمعی از کارکنان دستگاههای اجرای استان در محل خانه تنیس روی میز برگزار شد ،تیم اداره کل ورزش و جوانان استان سه بر یک مغلوب تیم قدرتمند و یک دست سازمان دانش آموزی شد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت. سازمان دانش اموزی اول شد و دو تیم برنامه و بودجه و دارایی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

هدایت تیم تنیس روی میز سازمان دانش آموزی را سید نظام مرادی بر عهده داشت،سید قاسم رضایی ،حسن بهرامی،سید امراله مرشدی بازیکنان تیم بودند و اسلام موحدی بعنوان سرپرست تیم را همراهی می کرد.

رضایی از سازمان دانش آموزی نایب قهرمان مسابقات انفرادی شد

در رقابتهای انفرادی این مسابقات که بصورت دو حذفی و با حضور 20 نفر برگزار شد ،سید محمد ربانی از تیم اداره کل دارایی استان به مقام قهرمانی رسید، سید قاسم رضایی از سازمان دانش آموزی دوم شد ،حسن بهرامی از سازمان دانش آموزی سوم شد ،سید امراله مرشدی از سازمان دانش آموزی چهارم شد ،فرامرز رستمی از اداره کل ورزش و جوانان استان در مکان پنجم قرار گرفت. سید امید موسوی از دارایی ششم شد ،آرمان حاتمی از ورزش و جوانان استان هفتم و سید ساعد موسوی از برنامه و بودجه استان به مقام هشتم دست یافت.

این مسابقات زیر نظر هیات تنیس روی میز استان و شهرستان بویراحمد با همکاری هیات ورزش های همگانی استان و کمیته کارکنان ورزش استان برگزار شد .

به نفرات و تیم های برتر جوایزی اهدا شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار