استان یزد پرچمدار جوان گرایی در کشور

یزد (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان داشت: دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند و باید به آن ها میدان حضور در عرصه های مختلف اجتماعی سیاسی را داد.

کد مطلب: ۸۹۵۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
استان یزد پرچمدار جوان گرایی در کشور

اولین پارلمان مجلس دانش‌آموزی کشور امروز صبح با حضور جمعی از مسئولان استان در محل تالار فرهنگیان استان برگزار شد.

احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی استانداری دراولین پارلمان دانش‌آموزی استان یزد در سخنرانی خود ضمن خیر مقدم به همه حضار و اظهار خوشحالی در این جمع در اولین روزهای پست شغلی خود بیان داشت: همانگونه که دکتر دانافر در سخنان خود به آن اشاره کردند دانش‌آموزان در این حرکت تمرین بزرگسالی می کنند اما باید گفت: دانش آموزان ذهنی بزرگسال و آماده دارند و باید به آنها مجال حضور موثر در عرصه های مختلف اجتماعی سیاسی را داد.

وی اظهار داشت: تشکیل پارلمان مجلس دانش‌آموزی موجب اصلاح هرچه بهترروند فعالیت های جامعه در آینده خواهد شد و موجب کار آمدی بیشتر و بهتر فعالیت ها در تمامی عرصه ها می شود.

ترحمی افزود: جوانان سرنوشت کشور را میسازند پس باید آنها را برای این مسئولیت مهم آماده ساخت و امروزه باید جوان گرایی درجامعه به خصوص در عرصه های استخدامی مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه استان یزد با تکیه براصول نوین استانداری جوان وبا تدبیر خود که جوان ترین استاندار حال حاضر کشور است با اقتدار در مسیر جوان گرایی گام برمیدارد بیان داشت: امیدوارم با پرچم داری استان یزد این امر مهم در سطح کشور اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار