توسعه دولت الکترونیک مانع فساد اداری است

اردبیل (پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت : توسعه دولت الکترونیکی باعث تسهیل ارائه خدمات به مردم ، شفاف سازی ، کاهش زمان دریافت خدمت ، کاهش مراجعات و جلوگیری از فساد اداری می شود.

کد مطلب: ۸۹۵۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه دولت الکترونیک مانع فساد اداری است

بهروز رزمی در دیدار با رییس پلیس راهور استان با اشاره به لزوم توسعه دولت الکترونیکی در استان ، گفت : توسعه دولت الکترونیکی باعث تسهیل ارائه خدمات به مردم ، شفاف سازی ، کاهش زمان دریافت خدمت ، کاهش مراجعات و جلوگیری از فساد اداری می شود .

او با اشاره به افزایش خدمات بر بستر الکترونیک به مردم در حوزه های مختلف در استان ، افزود : با تلاش ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته در توسعه ارتباطات در استان اردبیل ، در حال حاضر زیرساخت های لازم برای توسعه خدمات بر بستر دولت الکترونیکی در استان وجود دارد .

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن بیان اینکه توسعه دولت الکترونیکی همواره از مهمترین برنامه ها و اهداف دولت بوده است ، همت و جدیت دستگاهها را در ایجاد این بستر ضروری دانست .

در این دیدار سرهنگ آقامحمدی ، رییس پلیس راهور استان اردبیل ، ضمن تقدیر از تعاملات سازنده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بخش های مختلف نیروی انتظامی در استان ، این اداره کل را در عرصه توسعه دولت الکترونیک در استان پیشقدم دانست و گفت : با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته توسط اداره کل ICT استان ؛ امیدواریم تا با همکاری بیشتر سازمان ها و دستگاههای اجرایی هر چه زودتر شاهد فراگیرشدن ارائه خدمات بر بستر دولت الکترونیکی در استان باشیم

در ادامه این دیدار پیشرفت پروژه مرکز کنترل ترافیک شهرستان اردبیل و راهکارهای افزایش خدمات پلیس راهور بر بستر دولت الکترونیکی در استان مورد بررسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار