به منظور بازدید از گنجینه تنوع زیستی خراسان جنوبی

کلاس اولی های دبستان علامه حلی 1 دوره اول به موزه محیط زیست اعزام شدند

بیرجند (پانا) – در ادامه بازدید دانش آموزان دبستان هیأت امنایی علامه حلی 1 دوره اول از گنجینه تنوع زیستی استان ، کلاس اولی های این آموزشگاه نیز به موزه محیط زیست اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۹۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کلاس اولی های دبستان علامه حلی 1 دوره اول  به موزه محیط زیست اعزام شدند

علیرضا بنی اسدی،مدیر دبستان هیأت امنایی علامه حلی 1 ( دوره اول) بیرجند گفت : هدف از این بازدیدها توسط دانش آموزان، آشنایی هر چه بیشتر با محیط زیست و تنوع زیستی و آگاهی رسانی به آنها درباره اهمیت حفظ حیات وحش است.


وی افزود : در راستای درس علوم تجربی و به منظور آشنایی با گونه های جانوری و پوشش گیاهی و زیست گاه های جانوران در استان ، توسط شورای مدرسه بازدید 80 دانش آموز کلاس اولی آموزشگاه از گنجینه تنوع زیستی خراسان جنوبی برنامه ریزی شد .


وی ادامه داد : در این بازدید دانش آموزان با زیستگاه‌های مختلف استان شامل؛ زیستگاه کوهستانی منطقه حفاظت شده شاسکوه، زیستگاه تپه ماهوری منطقه حفاظت شده درمیان و سربیشه، زیستگاه کویری منطقه حفاظت شده مظفری، زیستگاه‌های تالابی مانند تالاب کجی نمکزار نهبندان آشنا شدند.

نی اسدی با اشاره به اینکه 90 دانش آموز پایه های دوم و سوم این آموزشگاه قبلا از این گنجینه بازدید داشته اند ، تصریح کرد : با توجه به مباحثی که در درس علوم تجربی دوره ابتدایی در رابطه با جانوران می باشد بازدید از این گنجینه کمک زیادی به یادگیری دانش آموزان می کند .


مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول با قدردانی از پرسنل تلاشگر محیط زیست استان خاطرنشان کرد : نمایش فیلم محیط بان برای دانش آموزان از دیگر برنامه های روز بازدید بود که مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار