در گفت و گو با پانا

بازیگر فیلم سینمایی «فریدِ؟ میگه ساعت هشت»: تفاوت حس های مختلف بازیگری دلیل اصلی حضورم در این فیلم بود

تهران (پانا) - آزاده سدیری بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران مهمترین دلیل حضورش در فیلم «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» را حس های مختلف بازیگری در این فیلم دانست.

کد مطلب: ۸۹۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر فیلم سینمایی «فریدِ؟ میگه ساعت هشت»: تفاوت حس های مختلف بازیگری دلیل اصلی حضورم در این فیلم بود

آذرخش فراهانی، روشنک گرامی، سام حسامی، الهه افشاری، آزاده سدیری، آرش رمضانی و شقایق فراهانی بازیگران این فیلم هستند.

فریدِ؟ میگه ساعت هشت حال و هوایی اجتماعی و جوانانه دارد و قصه آن، روایت و برشی از دو شب زندگی پنج جوان است که بر اساس تصمیم‌ها و انتخاب‌های غلط سرنوشت نافرجامی را برای خود رقم می‌زنند.

سدیری که پس از فعالیت در تئاتر، با حضور در سریال «تعبیر وارونه یک رؤیا» فعالیت در عرصه تصویر را آغاز کرده، در اولین فیلم بلند مسعود فرجام مقابل «آذرخش فراهانی» ایفای نقش کرده است.

وی که در این فیلم نقش «مریم» نامزد اشکان (با بازی آذرخش فراهانی) را ایفاء نموده است، در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره این نقش آفرینی گفت: «فیلم فریدِ؟ میگه ساعت هشت چند کاراکتر دختر دارد. زمانی که فیلم نامه را خواندم، با کاراکتر مریم ارتباط برقرار کردم و با اینکه این نقش کوتاه‌تر از نقش‌های دیگر بود دوست داشتم آن را ایفاء کنم. علت علاقه‌ام به این کاراکتر هم این بود که حس‌های مختلف داشت و می‌شد از آن بازی گرفت.»
سدیری با بیان این مطلب که «برخی نقش‌ها باعث می‌شود بازیگر با شخصیت خودش روبرو شود»، اظهار کرد: «این شخصیت هم اینگونه بود. مریم و اشکان قرار است در فیلم از ایران خارج شوند»،«با خواندن فیلم نامه حس کردم نویسنده به همه کاراکترها فکر کرده و همه را دوست داشته است.

وی اضافه کرد: شخصیت مریم یک شخصیت واحد و یکدست نبود. او دختری مهربان است که با خودش صداقت ندارد. او در یک موقعیت و زمان عاطفی که قرار می‌گیرد نمی‌داند عاشق است یا نه؟ کسی را دوست دارد یا نه؟ و....»
به گفته سدیری ویژگی مشترک شخصیت‌های این فیلم این است که بابت تصمیم‌های درست و غلطی که گرفته‌اند همواره در حال تاوان پس دادن هستند.

«فریدِ؟ میگه ساعت هشت» با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی تولید می‌شود و تمامی صحنه‌های آن در تهران مقابل دوربین رفته است.
این فیلم با حضور «عباس رافعی» در مقام مشاور پروژه، «پیمان راد» به عنوان تهیه کننده و مجری طرحی «امیر پرهیزکار» با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی تولید می‌شود. حسین دالمن، مالک سراج، آرش رمضانی، فرید رحیمی زاده، سحر سجادی، کیانوش ثابتان، ماهور صفری و... دیگر بازیگران این فیلم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار