با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

نمازخانه مدرسه دبیرستان باقرالعلوم باسمنج تبریز افتتاح شد

تبریز (پانا) - صبح امروز، آیین افتتاح نمازخانه مدرسه دبیرستان باقرالعلوم باسمنج ناحیه 4 تبریز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۴۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نمازخانه مدرسه دبیرستان باقرالعلوم باسمنج تبریز افتتاح شد

جعفر پاشایی در آیین افتتاح نمازخانه مدرسه دبیرستان باقرالعلوم باسمنج ناحیه 4 تبریز گفت: "هر اندازه ما در حوزه دین به حکمت و معرفت نزدیک شده ایم گره هایمان باز شده است و در این راستا اولین و گسترده ترین حوزه، معلمی است. "

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: " 29 بهمن ۵۶ یادآور این است که انقلاب اسلامی یک ودیعه الهی است. آنچه بدست آورده ایم ارزشمند است و ما باید با جانمان از آن حفاظت کنیم."

وی پرداختن به توسعه انسانی را مهم برشمرد و افزود: "سرمایه ماندگار برای آینده نیروی انسانی است.فردای جامعه را این سرمایه گذاری ساخته و پرداخته میکند و عشق و مشقی که با ایجاد مراکز دینی و معنوی بجار می ماند تا ابد ماندگار است. "

احمد رضالو نیز در این آیین بر اخلاق مداری تاکید کرد و افزود: "تکریم معلمان و انگیزه دهی به آنان یکی از رسالت های آموزش وپرورش ناحیه چهار است. "

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز افزود: "احداث و نوسازی و تجهیز نمازخانه های مدارس یکی از رویکردهایی است که مد نظر مجموعه آموزش وپرورش ناحیه چهار است."

رضالو با اشاره به اینکه آموزش وپرورش به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست افزود: "در این راستا نیازمند کمک خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار هستیم."

در ادامه این برنامه، پاشایی با افتتاح کارگاه کامپیوتر این مدرسه از روند فعالیت آن بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار