اظهار تاسف رئیس شورای شهر تبریز از کاهش ۲۱هزار هکتاری وسعت تبریز؛

بخش شدن باسمنج به ضرر تبریز و خود آن شهر است

تبریز(پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اظهار تاسف از کاهش ۲۱هزار هکتاری وسعت تبریز بخش شدن باسمنج را به ضرر تبریز و خود آن شهر توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بخش شدن باسمنج به ضرر تبریز و خود آن شهر است

به گزارش شهریار، حجت الاسلام رسول برگی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در روزهای گذشته طرح موضوع حریم شهر تبریز در فضای مجازی، تعداد زیادی از شهروندان دلسوز را نگران کرد.
او ادامه داد: تبریز تقریبا از جهات مختلف بن بست بود و تنها از جنوب شرق می توانست توسعه یابد که در اثر کج سلیقگی از آن سو نیز محدود می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: ما با افتتاح بخشداری باسمنج مشکلی نداریم و معتقدیم باسمنج یکی از شهرهای مذهبی، ولایتمدار و غنی استان از نظر کشاورزی، فرهنگی و اقتصادی است اما بخش شدن باسمنج باعث کاهش ۲۱هزار هکتاری وسعت تبریز می شود.
او افزود: ما در محدوده شهر، به حاشیه نیز توجه داریم و در واقع افرادی که به بهانه نگرانی از رشد حاشیه نشینی باسمنج را به بخش تبدیل کردند، موجبات افزایش و رشد حاشیه نشینی را فراهم ساختند.
برگی با بیان اینکه بخش شدن باسمنج هم به ضرر تبریز و هم به ضرر خود آن شهر است، تصریح کرد: ما از این موضوع متاسف و متاثر هستیم و برای پیگیری دقیق تر، قضیه را از نمایندگان مجلس و قوه قضائیه پیگیر هستیم و مراتب اعتراض خود را اعلام کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار