آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السلام میزبان برگزاری جشن‌های تکلیف و ازدواج

شهرری (پانا)- مسئول روابط عمومی آستان مقدس عبدالعظیم حسنی از میزبانی این مکان مطهر برای برگزاری جشن‌های تکلیف دانش‌آموزان و ازدواج جوانان خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۴۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السلام میزبان برگزاری جشن‌های تکلیف و ازدواج

محمد بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت: برنامه جشن تکلیف دانش‌آموزان در قالب 30 جشن تکلیف، در نیمه اول اسفند ماه امسال مصادف با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، طی مراسمی معنوی و باشکوه در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار خواهد شد و این دانش‌آموزان ورود خود به سن تکلیف جهت انجام احکام الهی را جشن می‌گیرند.

مسئول روابط عمومی آستان مقدس گفت: همچنین به مناسبت این ایام پربرکت 18 زوج جوان در اتاق عقد این آستان مقدس خطبه عقد خود را جاری می نمایند تا در حریم حضرت سیدالکریم علیه السلام زندگی مشترک خود را آغاز نمایند؛ زوج‌های زیادی در ایام مختلف سال با مراجعه به اتاق عقد آستان مقدس واقع در صحن مصلی، جهت ثبت نام و رزرو آن اقدام می‌کنند تا زندگی مشترک خود را با استعانت از حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام و در پناه این امامزاده عظیم‌الشان آغاز کنند.

بیگی ادامه داد: ثبت نام متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف رجبیّه در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) صرفاً بصورت اینترنتی می‌باشد و امکان ثبت نام حضوری نخواهد بود.

مراسم اعتکاف ویژه برادران در ماه رجب، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 29 اسفند ماه 97 الی 2 فروردین ماه 98 مصادف با 13 و 14 و 15 ماه رجب در بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می‌شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار