در گفت‌وگو با پانا

محمد پنجعلی: از نظر فنی زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد، حاشیه‌سازی کرده‌اند

اتفاقاتی که در اهواز افتاد شرم‌آور است

تهران (پانا) – فرهاد فخرآبادی/ کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است توان بالای تاکتیکی این تیم باعث شده است تا برخی رقبا برای متوقف کردن مسیر پرسپولیس به مسائل حاشیه‌ای متوسل شوند.

کد مطلب: ۸۹۳۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد پنجعلی: از نظر فنی زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد، حاشیه‌سازی کرده‌اند

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا درباره حواشی دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس گفت: واقعا نمی‌دانیم اسم این اتفاقات و تصمیمات را چه بگذاریم؟ کم‌کم به این باور رسیده‌ایم که این حقیقت دارد که می‌خواهند سر پرسپولیس را ببرند. در هیچ جا این رفتارها سابقه نداشته است. کجای دنیا تیم را در اتوبوس حبس می‌کنند؟ این اتفاقاتی را که در اهواز افتاده است ما حتی در فوتبال محلات هم نمی‌بینیم. از نظر فنی زورشان به تیم برانکو نمی‌رسد شروع به حاشیه‌سازی برای تیم کرده‌اند.

وی ادامه داد: اتفاق‌هایی که در اهواز افتاد شرم‌آور است. نمی‌خواهم به کسی تهمت بزنم اما وقتی می‌بینم بعد از مصاحبه و بیانیه یک باشگاه، این اتفاقات برای پرسپولیس رخ می‌دهد به یک سری مسائل شک می‌کنم. آقای فتاحی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از اتفاقات اهواز طوری حرف می‌زند که انگار باید پرسپولیسی‌ها بابت بلاهایی که سرشان آمد عذرخواهی هم کنند.

مدافع آخر پرسپولیس در دهه 60 در ادامه به داوری دیدار پرسپولیس و فولاد اشاره کرد و گفت: همه دیدند که تیم داوری این بازی چه تصمیماتی گرفت. روی صحنه گل اول که پیش از به ثمر رسیدن گل خطا شده بود و قبل از گل هم مهاجم فولاد با دست توپ را زد اما خطا نگرفتند. روی پنالتی هم 3 داور نزدیک به برخورد بودند اما صحنه‌ای را که اصلاً پنالتی نبود، پنالتی گرفتند.

پنجعلی درباره دیدار امروز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: هر تیمی که مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد انگیزه‌اش چند برابر می‌شود. وقتی 40 میلیون نفر یک بازی را تماشا می‌کنند بازیکن از تمام وجودش مایه می‌گذارد تا خودش را به مردم نشان دهد.

وی ادامه داد: نباید کاری به این داشته باشیم که استقلال خوزستان در انتهای جدول قرار گرفته است. این تیم قطعاً برای تقابل با پرسپولیس انگیزه بالایی دارد و به تهران آمده است تا حداقل با یک امتیاز زمین را ترک کند. از طرف دیگر پرسپولیس در کورس قهرمانی است و به 3 امتیاز همه بازی‌ها نیاز دارد و صد درصد با تمام قدرت پا به دیدار مقابل استقلال خوزستان خواهد گذاشت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در پایان گفت: خدا را شکر، تیم در نیم‌فصل بعد از محرومیت تقویت شده است و بازیکن‌های خوبی اضافه شده‌اند که دست برانکو را برای تغییرات تاکتیکی بازتر می‌کنند. فقط این مسائل حاشیه‌ای مثل آنچه در دیدار با فولاد رخ داد، مانده است که حتما تا به امروز بازیکن‌ها فهمیده‌اند چه خبر است و باید علاوه بر داخل زمین آماده مبارزه با اتفاقات خارج از زمین هم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار