در گفت‌وگو با پانا

محمد پنجعلی: پرسپولیس و سپاهان محتاط باشند، نیمه نهایی جام حذفی جذاب نخواهد شد

برد مقابل السد روحیه پرسپولیس را بالاتر برده است/ تیم امیر قلعه‌نویی استاد سانتر از جناحین است

تهران (پانا) – مدافع دهه 60 پرسپولیس به تیم‌های سپاهان و پرسپولیس توصیه کرد در نیمه نهایی جام حذفی جانب احتیاط را کنار گذاشته و به فکر فوتبال تماشاگرپسند باشند.

کد مطلب: ۹۱۷۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد پنجعلی: پرسپولیس و سپاهان محتاط باشند، نیمه نهایی جام حذفی جذاب نخواهد شد

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا درباره دیدار امشب سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: با توجه به حواشی که در بازی برگشت دو تیم در لیگ برتر اتفاق افتاد مطمئناً در بازی جام حذفی هم ممکن است حواشی دوباره تکرار شود بنابراین همین بالا بودن حساسیت باعث خواهد شد هر دو تیم کار سختی داشته باشند اما در مجموع امیدوارم عملکرد فنی دو تیم مثل دیدار برگشت لیگ برتر نباشد.

وی ادامه داد: در بازی که در تهران برگزار شد هر دو تیم خیلی محتاط بازی کردند. این نوع بازی هیچ جذابیتی برای تماشاگر ندارد. این بازی جام حذفی است و به طور حتم یکی از تیم‌ها باید پیروز میدان شود و همه ما انتظار یک بازی جذب از بازیکنان هر دو تیم داریم. البته هر دو تیم شرایط خوبی دارند و به همین دلیل انتظار داریم که بازی خوبی را شاهد باشیم. پرسپولیس با توجه به پیروزی مقابل السد قطر از نظر روحی و روانی وضعیت مناسب‌تری دارد و شانس بیشتری برای برنده شدن دارد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس افزود: البته سپاهان هم کادر فنی خیلی قوی دارد و هافبک‌های خوبی در ترکیب این تیم وجود دارند، آنها به فکر استفاده از موقعیت‌های محدود خود هستند و با سانتر از جناحین می‌خواهند گل بزنند. تیم امیر قلعه‌نویی در استفاده از این سیستم استادانه بازی می‌کند و بازیکنان پرسپولیس باید هوشیار باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقسیم سکوها به صورت ۷۰ به ۳۰ به سود سپاهان گفت: تماشاگران پرسپولیس همیشه بیشتر از هر تیمی بوده‌اند اما هیچ وقت قانون 50-50 به غیر از دربی تهران در ورزشگاه‌های دیگر اجرا نشده است اما اگر واقعاً چنین قانونی در این زمینه مصوب شده اما برای این بازی اجرا نشده جای بحث دارد که چرا قانونی که وضع کردند را اجرا نمی‌کنند.

پنجعلی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی گفت: پیش‌بینی این بازی خیلی سخت است، اگر پرسپولیس به فینال برسد اتفاق خوبی رقم می‌خورد. به هر حال امیدواریم هر دو تیم بازی خوبی ارائه دهند و تیمی که شایسته قهرمانی است در نیمه نهایی پیروز میدان شود و به فینال برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار